Miksi juuri se nimimerkki?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksi teit juuri tuollaisen nimimerkin? Entä haluatko joskus vaihtaa sitä tai oletko jo vaihtanut? Minä valitsin Ankraajan siksi, että se kuulostaa Ankkamaailmasta tietoa välittävältä ja tiedonjanoiselta nimeltä, ainakin minun mielestäni. Ankraaja olen ja Ankraajana pysyn!

Sivut

Kommentit (31)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se vain jotenkin tuli päähäni kun pohdin jollekin sivulle nickiä joskus aikoja sitten. (Varsinainen lause : D) Halusin sen olevan englanniksi, jotta voin käyttää samaa englanninkielisillä sivuilla. Pyörittelin joitakin sanoja mielessäni, kunnes päädyin wonderiin (ihme, ihmetellä) ja lustiin (hurmos, himota). Jotenkin se on ihan minua, en tiedä miksi.

Vierailija

Halusin jonkun sopivan ankkamaisen mutta tyttömäisen. Joten vääntelin ankkaa ja neito, tyttö ja pulu sanoista itselleni nickin. :D

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Pysyköön nimimerkkini yhä salaisuutena.

Aika turha kommentti...

Mun nimimerkki tulee mun kissan nimestä...

Vierailija

Kreacher on Potter hahmo, sellanen kotitonttu. Käytän muualla nickiä Kreach, se oli aluksi täälläkin, mutta sitten en pystynytkään kirjautumaan sillä niin tein tän.

Vierailija

Olin ennen TupuHupuLupu97, mutta vaihdoin sen, koska se oli mielestäni vähän tylsä. Niinpä olen nyt Akkarifani97, koska fanitan Akkaria! Halusin myös pistää nimimerkkiini jotain yksityistä ja niinpä laitoin siihen syntymävuoteni. Luulen että pysyn tässä nimimerkissä, mutta en ole ihan varma...

Vierailija

Tämä on peräisin... Jostain. Kekkasin sen vain jostakin. Tätä nimimerkkiä en kyllä muilla sivuilla käytä, mutta on minulla Ruotsin ankka sivuilla sama. Usein käytän Nimimerkkiä "Black Horse".(En pidä hevosista vaan se tulee eräästä automerkistä.)

Vierailija

en sitä pahemmin miettinyt, ajattelin vain jotain ankkaan liittyvää ja sitten tuli tuo Ankkahirmu. Ei ole maailman persoonallisin, mutta olen tyytyväinen.

Vierailija

Tahdoin laittaa jotain, mikä liittyisi Akuun. Kun 313 oli varattuja ja aika monet muutkin niin päätin laittaa tämän.

Vierailija

Öö, mun nimimerkki tulee nimestäni ja syntymävuodestani, en keksinyt mitään muuta, edellinen tuli yhdestä pilkkanimestä...heh. ;)

Vierailija

Koska minua sanotaan ipuksi ja halusin siihen jotain muutakin kun lempi nimeni ja päätin laittaa sen 99 kun sinä vuonna synnyin. Nimeäni en aijo enään ikinä vaihtaa, sillä siihen liittyy isoja riskejä. Ipu saa myös mieleni kuulostamaan pieneltä tivulta tai ankan poikaselta, sillä olen todella pieni kokoinen. Tykkään muutenkin nimestä ipu. Vaihdoin kerran nimimerkkiäni, ja sitten kun olin vaihtanut sen takaisin ipu99:ksi huomasin keskustelun jossa joku oli ihan kokonaan joutunut saamaan uuden profiilin tai jotenkin niin en jaksa selostaa sitä nyt ihan loppuun. Mutta siitä voitte olla varmoja että en ikinä enään vaihda nimi-merkkiäni!:$

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä nimesin oman profiilini Depeche Mode -yhtyeen entisen jäsenen mukaan. Tykkään tästä nickistä tosi paljon ja se istuu mulle parhaiten. Vincenä tulen pysymään koko ajan, en tykkää vaihtaa uuteen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat