Väki vähentynyt

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Onpa tässä tullut huomattua, että viime päivinä väki on vähentynyt selvästi. Ennen nettisivut foorumiin saatiin n. 4 sivua päivässä ja nyt korkeintaan kaksi. Mistähän moinen?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

On kesäloma ja useimmat ovat matkoilla kuten Akuhullu on Saksassa ja minäkin häippäsen pariksi päiväksi muualle. Minäkin olen huomannut, että väki on vähentynyt. Esimerkiksi Af1,Otto Ankka-94,Akuhullu97 ja djlordi taitavat olla matkoilla. Ainakin tiedän, että Akuhullu ja djlordi ovat matkoilla.

Vierailija

Kirjoitin juuri tuossa oikean niin sanotun "romaanin" pituisen tekstin tähän keskusteluun, mutta mitä muutakaan... Minun onnellani tuli säkävimpaus ja teksti poistui... Sanon nyt vain lyhyesti. Lähden ylihuomenna Hesaan eli voitte kohta avata shampanja pullot ja alkaa juhlimaan, että pääsette minusta eroon.

Varokaa Hesalaiset Mac Ducky is coming! ;)

Vierailija

Luulisin, että on kyseessä kesäloma. Alkulomasta minäkin olin täällä paljon enemmän, mutta kohta tulee ohjelmaa: sukulaisen synttärit huomenna, olen siellä yötä, ylihuomenna mummolaan ja sieltä suoraan junalla Helsinkiin, enkä ole kotona yhteentoista päivään. Saattaa olla, että alkulomasta porukat lepää työn ja koulun päälle, ei ole mitää ohjelmaa, mutta sitten myöhemmin kesästä, kun on levätty kunnolla, kaikki rupeavatkin tekemään jotain, eikä enää ehdikkään nettiin tavalliseen tahtiin. Se oli siis vain teoria.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Kirjoitin juuri tuossa oikean niin sanotun "romaanin" pituisen tekstin tähän keskusteluun, mutta mitä muutakaan... Minun onnellani tuli säkävimpaus ja teksti poistui... Sanon nyt vain lyhyesti. Lähden ylihuomenna Hesaan eli voitte kohta avata shampanja pullot ja alkaa juhlimaan, että pääsette minusta eroon.<br />

<br />

Jipii!!! Sattuuko jollakulla olemaan shampanjaa?

Vierailija

LeenuLiinu&Tiinu kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Kirjoitin juuri tuossa oikean niin sanotun &#034;romaanin&#034; pituisen tekstin tähän keskusteluun, mutta mitä muutakaan... Minun onnellani tuli säkävimpaus ja teksti poistui... Sanon nyt vain lyhyesti. Lähden ylihuomenna Hesaan eli voitte kohta avata shampanja pullot ja alkaa juhlimaan, että pääsette minusta eroon.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

;)

Vierailija

Kaljakori, Loimu, -rotta-, Sami-96, Ankkakonda ja Keksi-kalle on hävinnyt. Uskon että kaikki hävinneet ovat kylläästyneet sivuille. Voisi tulla vähän uudempaa sivuille että edes osa hävinneistä tulisi useimmin Aku Ankan nettisivuille niin keskusteluunkin saataisiin lisää väkeä.

Vierailija

Varmaan siksi on väki vähentyny ku jotku on kyllästyny....Niin ja jotku on lomailemassa. Sitte ku loma loppuu ni voi tulla taas porukkaa.

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Ja, vakio kävijöillä tarkoitan Mac Duckyä, Frodo95:ttä...jne siis niitä jotka ovat täällä melkein joka päivä.

Ja sinä myös:D Kuulut vakiokäyttäjien eliittiin!:) Yritän käydä joka päivä,ainakin hetken ajan... Mutta olen minäkin lomalle lähdössä kahden viikon päästä, Ähtäriin nimittäin;) Varokaa ähtäriläiset Frodo is coming! ;)

Juu, mä käyn täällä melkein jokapäivä "tarkastamassa tilanteen" mutta aina eri aikoihin. ;)

Vierailija

4 sivua?Aikamoinen määrä!Mutta villi arvaus voi olla, että jotkut ovat kesälaitumilla.Mutta voin myös sanoa keskustelupalstan viihtyvyydstä.Tietysti uusista Akun nettisivuista oltiin varmasti tohkeissaan ja viestiä piisasi ovista ja ikkunoista.Nyt ei puheenaiheita enää keksitä ja jotkut ottavat samoja puheenaiheita kuin ennen.Myös jotkut ovat varmasti väsyneet noihin:"Se on hyvä.."-kommentteihin, tai eivät vain viitsi kirjoittaa spämmiä/turhaa asiaa sisältävään ketjuun.Eihän se välttämättä tarkoita että käyttäjät eivät olisi aktiivisia täällä, vaan eivät joko jaksa kirjoittaa tänne.Jotkut tulevat tänne myös hauskojen pelien takia.Kyllähän täällä viestejä piisaa, niitähän tulee peräti 20 päivässä...

Vierailija

Taikaviitta 1 kirjoitti:Kaljakori, Loimu, -rotta-, Sami-96, Ankkakonda ja Keksi-kalle on hävinnyt. Uskon että kaikki hävinneet ovat kylläästyneet sivuille. Voisi tulla vähän uudempaa sivuille että edes osa hävinneistä tulisi useimmin Aku Ankan nettisivuille niin keskusteluunkin saataisiin lisää väkeä.

Minäkö hävinnyt? Olen käynyt täällä jokapäivä tässä ja viime kuussa, kun lomat alkoi, siis kyllä möä täällä olen.

Vierailija

LeenuLiinu&Tiinu kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Kirjoitin juuri tuossa oikean niin sanotun &#034;romaanin&#034; pituisen tekstin tähän keskusteluun, mutta mitä muutakaan... Minun onnellani tuli säkävimpaus ja teksti poistui... Sanon nyt vain lyhyesti. Lähden ylihuomenna Hesaan eli voitte kohta avata shampanja pullot ja alkaa juhlimaan, että pääsette minusta eroon.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Tuskin kenelläkään, mutta menäämme kaikki Pekan baariin juhlistamaan tätä harvinaista herkkua. Minä tarjoan! (Vesilasilliset jotka sattuvat olemaan ilmaista...)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat