Ketä pitäis poistaa Ankkalinnasta lopulisesti!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kenet haluatte Poistaa ankkalinnasta loppu ikäksi ?

---------------------------------------------------------------------

Minusta Mikki hiiri koska se on musta tyhmä hahmo

Sivut

Kommentit (39)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

KETÄÄN EI TODELLAKAAN PITÄISI POISTAA ANKKALINNASTA!! Ja anna kun perustelen miksi!!

1. Jotkut saattavat tykätä hahmosta jota joku muu vihaa. Toimitus poistaa kyseisen hahmon Aku Ankasta ja Tätä hahmoa tykännyt saattaa lopettaa Akun keräilyn ja hänelle tulee paha mieli!

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Eipä kai ketään poistaa tarvitse, vaikka huono hahmo olisikin.

Olen samaa mieltä, ketään ei pitäisi poistaa Ankkalinnasta.

Vierailija

Just niin kuin Rankku08 sanoi: Ossian Ötökkä ja (Hannu Hanhi)! Mut lisää Roosa- tarinoita!!!!! Pitäähän uudelle (tai no, uudelle ja uudelle :) ) tulokkaalle antaa tilaa muuallekkin kuin Iines-lehteen!

Vierailija

Eihän Dumbo asu Ankkalinnassa.. Minusta jos jonkun poistaa Ankkalinnasta tulee vähemmän tarinoita ja eikä piirtäjät keksi mitä seuraavaksi piirtää. :D

Vierailija

Jokku hahmot on tosi ärsyttäviä, esimerkiksi Hannu Hanhi. Mut ei sitä silti tarvis lopullisesti poistaa, koska sekin kuuluu Ankkalinnaan.

Vierailija

Mikki Hiiren vois poistaa. Mut olen lukenut paljonkin Mikki Hiirtä ja olen pitänyt siitä, mutta suurin osa sen tarinoista on huonoja.

Vierailija

.:.jepe.:. kirjoitti:Kenet haluatte Poistaa ankkalinnasta loppu ikäksi ?

Minusta Mikki hiiri koska se on musta tyhmä hahmo

Minustakin Mikki pois!

Vierailija

Jos joku pitäis poistaa nii Dumbo,Heluna ja Polle.Ne on yli määräsi eikä ne esiinny missään.Dumbo sarjat on vähä lapsellisii.Mut hienoi hahmoi ne on mut ne on vähä niinku turhia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat