Autot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka pitää Autot- elokuvasta? Mun mielest se on just paras. Siitä tulee mun tietääks kohta jatko-osa!

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

On siinä ihan hyvä juoni mut Martti on ihan paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Autot on paras elokuva; heti Rottatouillen jälkeen minun mielestäni. Jatko-osaa on kyllä hieman jo joissan paikoissa vihjattu. Olen iloinen jos, ja luultavasti tulee jatko-osa.

Vierailija

Se on varmaan paras Disneyn tekemä leffa mun mielestä. (Olin just kattonu Autot-elokuvaa ennen ku tulin koneelle ja kun klikkasin keskustelut ja sieltä animaatiot ajattelin että kunpa siellä puhuttaisiin Autot-elokuvasta ja sit siellä puhuttiinkin Autot-elokuvasta. Ymmärsittekö mitä tarkoitan.) :)

Vierailija

Feidex3 kirjoitti:Se on varmaan paras Disneyn tekemä leffa mun mielestä. (Olin just kattonu Autot-elokuvaa ennen ku tulin koneelle ja kun klikkasin keskustelut ja sieltä animaatiot ajattelin että kunpa siellä puhuttaisiin Autot-elokuvasta ja sit siellä puhuttiinkin Autot-elokuvasta. Ymmärsittekö mitä tarkoitan.) :)

tajuun...mustakin se on ihan paras leffa ikinä!rakastan sitä!!!!IHAN BEST, mut mielipide asioista ei sovi kiistellä, eli kuka tykkää ni tykkää ja kuka ei ni ei, mut mä tykkään iha sikana!!!

Vierailija

Suurin osa hahmoista ovat hienoja ja ideana elokuva on mahtava, mutta ei vedä vertoja vanhoille Disney klassikoille, sillä minusta Diseyn tunnusmerkkinä on ollut piirretyt hahmot eivätkä tietokoneluomukset.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat