Minne Tupu, Hupu ja Lupu ovat kadonneet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ihmettelen kun Akkarissa ei ole kovin usein Tupu Hupu Lupu -sarjoja. Kyllähän pojat esiintyvät Aku -sarjoissa, mutta vain sivuosassa. Akkariin enemmän Tupu Hupu Lupu -sarjoja

Kommentit (12)

Vierailija

on ne sit sivuhenkilöit tai päähenkilöit ni yhtä hyvii on. kyllä tupua, hupua ja lupua on tarpeeksi mutta ei olis paha jos tulis lisää :)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Viime vuonna, kun oli Ankanpoikien juhlavuosi Tupua, Lupua ja Hupua kyllä riitti. Loppu vuodesta yleensä Ankanpojat tarinoita tulee varsin paljon eli malttakaa nyt vain odottaa.

Vierailija

Kyllä se riittää, että ne ovat sivuhahmoja Aku- ja Roope-sarjoissa, mutta ei olisi pahitteeksi, jos olisi niitä sarjoja, missä ankanpojat ovat pääosassa. Ne ovat kuitenkin hyviä sarjoja, joissa ne ovat sivuhahmoja.

Vierailija

Rosa fani kirjoitti:

JP96 kirjoitti:Ne sopivat paremmin sivuhenkilöiksi.

Olen samaa mieltä, mutta kolmikon yhteisseikkailutkin ovat hyviä riippuen tietenkin piirtäjästä,

Korjaus:

Olen samaa mieltä, mutta kolmikon yhteis-seikkailutkin ovat hyviä riippuen tietenkin piirtäjästä.

Vierailija

JP96 kirjoitti:Ne sopivat paremmin sivuhenkilöiksi.

Olen samaa mieltä, mutta kolmikon yhteisseikkailutkin ovat hyviä riippuen tietenkin piirtäjästä,

Vierailija

Ankanpojat ovat hyviä hahmoja, kun seikkailevat Akun ja Roopen seurassa. Ankanpojat ovat parempia sivuhenkilöinä.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Ankanpojat ovat hyviä hahmoja, kun seikkailevat Akun ja Roopen seurassa. Ankanpojat ovat parempia sivuhenkilöinä.

Niinpä. Sivuhenkilöinä he ovat parempia.

Vierailija

Minun mielestäni niitä voisi tulla hiukan enemmän Akkareihin, mutta voivat kyllä pysyä suuremmaksi osaksi sivuhenkilöinä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat