Fantasia-akkarit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä kaikkia fantasia-akkareita on ilmestynyt suomessa? Mä tiedän ainakin ne missä oli Orvo kumppanit (niitä oli yhteensä kolme) sitten Dragonlordsin ja Wizards of Mickeyn. eli siis viisi

Kommentit (13)

Vierailija

Kannessa on molempia, mutta muistaakseni tarinassa ei ollut kuin hiiriä, Hessu ja Kuru.Mutta olen saattanut unohtaa, että tarinassa oli ankkoja, ei vaan muista...Tarina ilmestyi kirjana, mutten muista vuotta.

Vierailija

Minä tiedän Lentävät Ratsumiehet, Myyttien saaren, Wizards of Mickeyn ja Milleniumn julkaisut. En itse kovasti lue fantaisa julkaisuja.

Vierailija

toropla kirjoitti:Ok. Kiitos tiedoista. Täytyy katsoa löydänkö se jostain. Vaikka kirjastosta.

Kirjastosta minäkin sitä kysyin, kun näin jossain siitä mainoksen.

Vierailija

toropla kirjoitti:Mitä ne lentävät ratsumiehet ovat?

Lentävät ratsumiehet on sellanen fantasiatarina, jonka päähenkilöitä ovat lentävät ratsumiehet.He ratsastavat lohikäärmeillä. Olet muuten oikeassa, akkarifani. Mutta luulisin että tässä kysytään tarinoita, jotka ovat ankoillekin fantasiaa.Tuli muuten juuri mieleen sellaisetkin kuin Shambor-tarinat.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Tiedän vain Lentävät ratsumiehet, Myyttien saari ja Wizards of Mickey julkaisut.

Niin minäkin, tosin en kauheena tykkää niistä.

Vierailija

Tiedän samat kuin sinäkin, sekä Lentävät ratsumiehet, Myyttien saari, Millenium ja monia lyhyitä. Periaatteessa myös kaikki Milla-tarinat ovat fantasiatarinoita.

Vierailija

-Katajasydän- kirjoitti:Tiedän samat kuin sinäkin, sekä Lentävät ratsumiehet, Myyttien saari, Millenium ja monia lyhyitä. Periaatteessa myös kaikki Milla-tarinat ovat fantasiatarinoita.

Niitä juuri mitä Katajasydän kirjoiti.

Vierailija

-Katajasydän- kirjoitti:

toropla kirjoitti:Mitä ne lentävät ratsumiehet ovat?

Lentävät ratsumiehet on sellanen fantasiatarina, jonka päähenkilöitä ovat lentävät ratsumiehet.He ratsastavat lohikäärmeillä. Olet muuten oikeassa, akkarifani. Mutta luulisin että tässä kysytään tarinoita, jotka ovat ankoillekin fantasiaa.Tuli muuten juuri mieleen sellaisetkin kuin Shambor-tarinat.

Kiitos kun kerroit, mutta onko siinä ankkoja vai hiiriä vai mitä? Ja koskase on ilmestynyt?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat