Mitä nimimerkkiä näet eniten Akun sivuilla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ehdottomasi mac ducky(myös Ankraaja)!!! Entäs teidän??

Sivut

Kommentit (77)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Vaikea kysymys... No ainakin vähän aikaa sitten Salwer oli todella usein sivuilla, mutta nykyään häntä ei kovin usein näy jo kuten hän sanoi. Veikkaisin tuota Akuhullua ja... ja, ja... No tällä hetkellä ehkä Sami-96 ja Ankkarock.

Saatan muuten päästä parin viikon päästä (jos säkä käy) taas vanhan kunnon ajan tapaan paljon tänne.

Mikäs nyt on propleemana? Oikutteleeko kone vaiko mitä?

Olkoon se salaisuus. Vihjeeksi sanon, että liittyy kyllä koneeseen.

Enkai ole laittanut virus-linkkejä ja olet mennyt niille sivuille? ;)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Kiitoksia, djlordi! =D Ihmeellistä, täältä foorumeilta on viimeaikana kadonnut mahdottoman suuri määrä ASIALLISIA VIESTEJÄ! Minäkin kirjoitin peli ideanikin kirjoitin. Se oli noin 15 riviä pitkä, ja asiallinen, tarkistin joka ikisen sanan, ja yritin ottaa kirjoitusvirheet pois, koska olihan se minun 5000. viestini. Sitten se poistettiin? Tahtoisin tietää MIKSI! Tämä on sitten minun 5001. viestini... ;^)

Onnea, onnea Sami. Siirryt nyt vissiin samalla tonnille kuin minä viikko sitten vai kauanko siitä nyt oli kun minä tuon kyseisen rajan ylitit. Onnea myös Mary-Katelle joka pääsi tänään akkariin.

Outoa. Minä en tiedä onko minulta lähtenyt viestejä pois. Onnea Mary-Kate vaikka en ole lukenutkaan akkaria enkä tiedä miten se on päässyt. En ole nähnyt kantta että silleen......

Vierailija

useimmin näen salwerii ja mac duckya. vaikka en ole ollutkaa täällä viikkoon tai kahteen, tulin nyt takas. moi vaa kaikille taas

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Mac Ducky kirjoitti:Vaikea kysymys... No ainakin vähän aikaa sitten Salwer oli todella usein sivuilla, mutta nykyään häntä ei kovin usein näy jo kuten hän sanoi. Veikkaisin tuota Akuhullua ja... ja, ja... No tällä hetkellä ehkä Sami-96 ja Ankkarock.

Saatan muuten päästä parin viikon päästä (jos säkä käy) taas vanhan kunnon ajan tapaan paljon tänne.

Vierailija

Vaikea kysymys... No ainakin vähän aikaa sitten Salwer oli todella usein sivuilla, mutta nykyään häntä ei kovin usein näy jo kuten hän sanoi. Veikkaisin tuota Akuhullua ja... ja, ja... No tällä hetkellä ehkä Sami-96 ja Ankkarock.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat