Kävin tänään Wasalandiassa ja...

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

huomasin että yksi Aku Ankka maksoi siellä 1 Euron. Viime kesänä ne maksoi 20 kpl. Mutta täytyy myöntää että sieltä löytyi harvinaisuuksia!Minulla oli rahaa vaan noin 5 euroa mukana! Kerkesin tuhlata noin 3 e ja huomasin sen jälkeen kun olin tuhlannut 7 osan rahoistani että sinne on tullut taas Aku Ankkoja. Vanhin minkä ostin sieltä tänään on vuodelta 1967 ja numero on 31

Sivut

Kommentit (31)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankkaetsivä kirjoitti:Jaa että kävit Wasalandiassa vai? Mää kävin Sunnuntaina Puuhamaassa!(Kiva! n. 180 Kilometrin matka!)

Piti muuten sanoo, että siellä Puuhamaassa ei ollu akkareita. Ja muuten yhteensä meno/paluu tekee n. 360 kilometrii, koska sinne oli matkaa 180 kilometrii ja sama matka takaisin!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

ANKMOBIILI96 kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:huomasin että yksi Aku Ankka maksoi siellä 1 Euron. Viime kesänä ne maksoi 20 kpl. Mutta täytyy myöntää että sieltä löytyi harvinaisuuksia!Minulla oli rahaa vaan noin 5 euroa mukana! Kerkesin tuhlata noin 3 e ja huomasin sen jälkeen kun olin tuhlannut 7 osan rahoistani että sinne on tullut taas Aku Ankkoja. Vanhin minkä ostin sieltä tänään on vuodelta 1967 ja numero on 31

Miten ne voi maksaa 20 kpl???

Kirjoitusvirhe

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:huomasin että yksi Aku Ankka maksoi siellä 1 Euron. Viime kesänä ne maksoi 20 kpl. Mutta täytyy myöntää että sieltä löytyi harvinaisuuksia!Minulla oli rahaa vaan noin 5 euroa mukana! Kerkesin tuhlata noin 3 e ja huomasin sen jälkeen kun olin tuhlannut 7 osan rahoistani että sinne on tullut taas Aku Ankkoja. Vanhin minkä ostin sieltä tänään on vuodelta 1967 ja numero on 31

Miten ne voi maksaa 20 kpl???

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Missäpäin Wasalandiassa on aku ankkoja myynnissä?

<br />

Menee hyvä apaja jos kerron?

Pitää paikkansa. heh heh hee.

En mäkään kerro mistä mä sain ehjän kansion joka oli TÄYNNÄ akkareita (joukossa myös Kadonneen kirjaston vartijat ja muita Rosan sarjoja) 4€.

Vierailija

ANKMOBIILI96 kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Missäpäin Wasalandiassa on aku ankkoja myynnissä?

&lt;br /&gt;<br />

Menee hyvä apaja jos kerron?

Pitää paikkansa. heh heh hee.<br />

En mäkään kerro mistä mä sain ehjän kansion joka oli TÄYNNÄ akkareita (joukossa myös Kadonneen kirjaston vartijat ja muita Rosan sarjoja) 4&euro;.

Sori ku mä tuplapostaan MUTTA JOS HALUATTE TIETÄÄ SEN PAIKAN NIIN SE ON ALAVUS KIRPPIS ETELÄ-POHJANMAALTA. SE SIJAITSEE NOIN 5 KM VELJEKSET KESKISEN KYLÄKAUPASTA (JOSSA VIERAILEE JOSKUS LIVENÄ DON ROSA! ROSA KIRJOITTAA NIMMAREITA KOVAKANTISIIN) ENTISELLE PERÄSEINÄJOELLE PÄIN (JOSSA MINÄ ASUN) KANNATTAA POIKETA KIRPPIKSELLÄ JOS ON "LÄPIKULKUMATKALLA"! Tarkemmat ohjeet kirppikselle saa kun laittaa googleen hakusanaksi kirpputorit ja sieltä valitsee Alavus kirppiksen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat