Toy Story

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko nähnyt Toy Story elokuvia?

Itse olen ja pidin niistä kovasti! Onko teillä ennakko odotuksia Toy Story 3 suhteen? Itselläni on odottavan jännittyneet mutta elokuva ilmestyy noin vuona 2010.

Samoihin aikoihin ilmestyy myös Shrek 4 jota odotan vielä innokkaammin!

Entä teidän mielipiteenne Toy Storysta? (Kertokaa ihmeessä)

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Kun olin pieni niin pidin niistä todella paljon. En ainakaan mene katsomaan uusinta Toy Storya...

Sama mulla oli myös niit pelejä paljon.

Vierailija

On aika kummaa,että Toy Story 3 pitää tehdä vielä.Koska aikaisemmat leffat ovat ilmestyneet?Kauan aikaa sitten.Onko siinä järkeä?

Vierailija

Lainaus:
Re: Toy Story

Sofa2 - 04.05.10 04:21 (ID 518791)

On aika kummaa,että Toy Story 3 pitää tehdä vielä.Koska aikaisemmat leffat ovat ilmestyneet?Kauan aikaa sitten.Onko siinä järkeä?

Totta kai siinä on järkeä. Ajattele vaikka Bambia ja Bambi 2: sta. Sitä paitsi mitä sillä on väliä kuinka kauan aikaa sitten edelliset elokuvat on tehty.

En ymmärrä miksi useimmat eivät pidä Toy storeista nehän ovat Pixarin parhaimmistoa. 10- ykköselle ja kakkoselle sama.

Vierailija

Itsekin pidän Toy Storeista, ne on tosi hyviä! Sanoisin kyllä kans, että ovat kuin ovatkin PIXARIN parhaimmistoa, idea on järjettömän hyvä! Aion ehdottomasti mennä katsomaan tulevan elokuvan, vaikken uskokaan sen olevan edeltäjiensä tasoa. Siinä on niin vaikea aihe. Mutta odotan silti innolla! :D

Vierailija

Yhdyn useisiin edellisiin, Pixarin parhaimmistoa.

Vaikka alkusuhtautumiseni elokuvaan oli varsin huono, niin yllätyin positiivisesti sen nähtyäni. En varsinaisesti tuontyyppisistä lastenelokuvista koskaan ole ollut niin järin kiinnostunut, mutta tuo kyseinen oli kyllä poikkeus. Kakkososakin oli hauska, ja aijon kyllä katsoa kolmosenkin jos vaan siihen on mahdollisuus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat