Kuinka usein vaihdat ankkaprofiilisi kuvaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse vaihdoin juuri äsken, olin niiiiiin kyllästynyt vanhaan. Entäs te?? Onko kuvaa vaihdettu usein??

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Koska liityin vasta vähän aikaa sitten, en ole vaihtanut vielä kertaakaan ja tuskin aionkaan, sillä tämä ei ole hiiiirveän yleinen. Jos alkaa yleistyä liiaksi, vaihdan, mutta tätä ajattelin pitää mahdollisimman pitkään. :)

Vierailija

Tämä on toinen kuvani, entinen oli Aku hyppäämässä ilmaan ja huitomassa käsillään oranssissa taustassa, mutta vaihdoin tähän koska se alkoi yleistyä. Tätä kuvaa en ole nähnyt kenelläkään muulla;)

Vierailija

kolmeykskolme kirjoitti:Itse vaihdoin juuri äsken, olin niiiiiin kyllästynyt vanhaan. Entäs te?? Onko kuvaa vaihdettu usein??

Näitä keskusteluja on jo tarpeeksi mielestäni(Ei pahalla) mutta vastaan silti että silloin kun mieli tekee niin vaihdan ja yhdesti olen vaihtanut! Myös silloin vaihdan jos ilmestyy samanlaisia profiili kuvia kuin mulla. (Hyvä profiili kuva sinulla)

Vierailija

2 kertaa vanha oli huono mikä ihan alussa oli vaihdoin sen myös nyt viikon sisällä vaihdoin uuden eli näette tossa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat