Tiedätkö mistä Julkaisusta tai Tarinasta Profiilikuvasi on?

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mä en kyllä tiedä muuta profiilikuvastani kuin että se on Barksin piirtämä :)

Sivut

Kommentit (126)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Nyt kyllä vasta ärsyttää, kun ei ole tuota muokkausmahdollisuutta. Todellakin. Tuo kuva on kuin onkin, Nuno tuosta taskarista 30. Katsoin nyitse väärin, pahoitteluni. Mutta, en ymmärrä, miksei tänne sitä muokkausta saada?

Joo. Ei se haittaa. : ) Varmaan siinä Meren kuningatar tarinassa on ihan samanlainen kuva. Niin, muokkausmahdollisuus olisi tosi hyvä.

Vierailija

Luulisin että tämä on tarinasta "Koistisen paluu". Se on söpön näkönen juuri siksi otin sen. Lisäksi pidän koistisesta se on kiva nimi tivulle ja se tarinakin oli eri kiva. Se esiintyi tän vuoden Akkarissa ja on Barksin piirtämä. Koistinen on oikea seikkailija, niikuin itsekin. Yhtenä päivänä kun seikkailin omalla pihallani niin toinen sääristä oli täynnä nokkosen pistoksia, mutta ei se sattunut kauheasti onneksi, ja lisäksi oli haava auennut siinä samalla leikkiessäni.

Vierailija

Heissan kaikki taas pitkästä aikaa !!!

Olen mielestäni lukenut tarinan missä kuvani on, mutta en kyllä muista missä, ja milloin. :) Joku voi valaista minun kysymyksiä jos haluaa. :D

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Valitettavasti en tiedä...mutta tuolla palapeli osiossa on kuva missä tämä karhu seikkailee.

Anteeksi, tuli pieni virhe. Tämä karhu on väritys osiossa eräässä kuvassa.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Noh, raapustetaanpa sitten jotain...

Tottakai tiedän, mistä avatarini on kotoisin. Enhän minä tätä muuten olisi valinnut. Mitä järkeä siinä olisi... Eli Rosan kuvien puutteessa otin kakkosvaihtoehdon, eli Barksin, piirtämän kuvan, joka on kuva legendaarisesta lausahduksesta "Rahat vai kolmipyörä". Piirtäjän ja kuvan/sloganin legendaarisuuden takia minä tämän valitsin.

Vierailija

En tidä mistä sarjasta tai kenen piirtämä tämä on tai mitään muutakaan, mutta jos joku tietää hän voisi kertoa.

Vierailija

Profiilikuvani tyyppi on kuulemman tarinasta Ratsupoliisikokelaat, ja muistaakseni joku sanoi, että se olisi jossakin Juhlasarja-kirjoista, olisiko ollut numero 6. Lainasin se juuri sen takia kirjastosta, mutta siinä ei ollut kyseistä tarinaa?:l

Enkä kyllä ole törmännyt tähän avani hahmoon missään muussakaan Juhlasarjat-kirjassa, joita olen lukenut. Siinä olisi siis jollekkin selvitettävää missä Juhlasarjat-kirjassa tyyppini on^^

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:Mä en tiedä, mutta arvelen että kuvassa on Touho jossain lähellä...<br />

Ja proffan on piirtänyt Tony Strobl.

Kuvasi Sere, on jostakin Al Hubbardin sarjasta. Minulla on se jossakin Näkkärissä, täytyypä käydä penkomassa:D

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Sivulla 5 ja 4 on minun löytämiäni profiilikuviani. Jos et tiedä mistä profiilikuvasi on, mene sivuille 4 ja 5, ja siellä pitäisi lukea mistä sinun avasi on peräisin. Anteeksi mainostamisesta. :D

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Rosa4tehwin kirjoitti:Tottakai tiedän, mistä avatarini on kotoisin. Enhän minä tätä muuten olisi valinnut. Mitä järkeä siinä olisi...

Sitä, että se ainoana vaihtoehtona tuntuu heti omimmilta kaikin puolin? Tunnustan, ettei minulla ole hajuakaan, mistä avani on. Mikäli joku tietää, kertokoon sen toki minullekin. Tämä vain tuntui heti natsaavan sekä minuun että nickiini, en voinut kuvitellakaan ottavani mitään ankanpoikaa tai plutoa tms. avakseni. Oli siellä muitakin, mistä tykkäsin, mutta niitäkään en olisi valinnut itselleni. Toiseksi tätä ei ollut silloin kenelläkään, ja se on jo muodostunut kiinteäksi osaksi häsläämistäni täällä. Muistan ihmiset kuvista ja välillä ihmettelen, mitä oikein olen kirjoittanut nähdessäni jollakulla saman avan kuin itselläni. En ole vaihtamassa rakasta avaani varmasti piiiitkään aikaan, ellei valikoimaan tule jotakin aivan ihanaa Rosan piirtämää Millaa. Nykyisessä avassani minua häiritsee ainoastaan lipevän värinen tausta, en voi sietää hempeitä värejä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat