asialliset viestit.

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

kuka(ketkä)kirjoittavat asiallisimmat ja parhaat viestit.minusta adz ja mac ducky.minäkin yritän kirjoittaa asiallisesti.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Kiitos Jeesus. Etkös olekkin entinen silakka? Minusta asiallisesti kirjoittavat mm. adz, djlordi, Akuhullu97, Sami-96, Salwer1st/,Otto Ankka-94, Ankkarock ja Duke Duck. Myös Mikko M kirjoittaa asiallisesti kuten myös Kreacher.

Vierailija

Näitäkin aiheita on jo vaikka millä mitalla. Vastataan kuitenkin Mac Ducky, adz, AKUHULLU97, SAMI96, Ankkarock ja pikkuliinu. En ole nähny häntä täällä pitkään aikaan.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mikko M:llä on asiallista tekstiä, harmi että häntä näkee suhteellisen harvoin. Ankka313:n sekä Vincen jutuille myöskin kiitosta. Oli niitä pari muutakin, mutten nyt valitettavasti muista nimiä : /

Vierailija

Täällä on paljon jotka kirjoittaa asiallisesti (Lähes kaikki) eli en voi sanoa kaikkein asiallisia kirjoittajia koska niitä tulisi pitkä liuta...(Ja mielestäni ei voi edes valita kaikkein asiallisinta kirjoittajaa koska monilla on eri käsitys asiallisuudesta)

Vierailija

akkarifani99 kirjoitti:

Jeesus313 kirjoitti:

aku ankka fani 10.0 kirjoitti:

Jeesus313 kirjoitti:ankkarockin kirjoitta kivasti.(mä en varmaan kenekään mielestä)

tä??:)

what? mitä tätättelet.

en tajunnu tota ankkarockin kirjoitta kivasti.(mä en varmaan kenekään mielestä)

Hei kuules lopeta tuo toisilta kopioiminen! Olen huomannut, että kopioit monilta tekstejä.

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mac Ducky kirjoitti:Kiitos Jeesus. Etkös olekkin entinen silakka? Minusta asiallisesti kirjoittavat mm. adz, djlordi, Akuhullu97, Sami-96, Salwer1st/,Otto Ankka-94, Ankkarock ja Duke Duck. Myös Mikko M kirjoittaa asiallisesti kuten myös Kreacher.

olen.

Vierailija

Jeesus313 kirjoitti:ankkarockin kirjoitta kivasti.(mä en varmaan kenekään mielestä)

Käytä pilkkuja, pisteitä ja isoja kirjaimia niin sitten kuuluisit minun listalleni.

Vierailija

Olisi ollut kivä nähdä omakin nimi jonkun listalla...

No Mac Ducky, wonderlust, Kreacher, Mikko M ja Ankkarock kirjoittavat hyvin asiallisesti. Heidänlaisiaan pitäisi olla koko foorumi täynnä niin saataisiin loistavaa keskustelua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat