Vapaa Ankkalinna-keskustelu!

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Öööh... runollisesti?Mulla on jääny parin v iime vuoden äikäntunnit väliin nii en oikein tajunnu. Selittäisitkö tai antaisitko esimerkin?

Sivut

Kommentit (147)

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Mitä "minivirveliä"? Tarkoitatko teleskooppivapaa? Ne siis ovat niitä jotka pystyy laittamaan kasaan. Minullakin on sellainen ja sillä aina kalastelen.

<br />

Niin. Teleskooppivapaa tarkoitin! Se on kyllä kätevä. Pari vuotta sitten sain synttärilahjaksi.

Aika käteviähän ne. Minulla on kunnon kamppeet. Siima kestää yli 10 kilon kalaa ja kela on Abu Garcian ja ne ovat kalliita. Uistimia on yli 20. Suosittelisin sinulle jos aiot ostaa uistimen niin osta sellainen sininen lippa jossa on se niin sanottu "runko-osa" valkoinen ja merkki on Abu Garcia. Se on todella hyvä eikä maksa paljon! Sain sellaisella pari vuotta sitten 10 kiloisen hauen ja tänä vuonna olen vain sillä saanut kalaa.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mac Ducky kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Mitä &amp;#034;minivirveliä&amp;#034;? Tarkoitatko teleskooppivapaa? Ne siis ovat niitä jotka pystyy laittamaan kasaan. Minullakin on sellainen ja sillä aina kalastelen.

&lt;br /&gt;<br />

Niin. Teleskooppivapaa tarkoitin! Se on kyllä kätevä. Pari vuotta sitten sain synttärilahjaksi.

Aika käteviähän ne. Minulla on kunnon kamppeet. Siima kestää yli 10 kilon kalaa ja kela on Abu Garcian ja ne ovat kalliita. Uistimia on yli 20. Suosittelisin sinulle jos aiot ostaa uistimen niin osta sellainen sininen lippa jossa on se niin sanottu "runko-osa" valkoinen ja merkki on Abu Garcia. Se on todella hyvä eikä maksa paljon! Sain sellaisella pari vuotta sitten 10 kiloisen hauen ja tänä vuonna olen vain sillä saanut kalaa.

Joo,mulla on sellainen! Se maksoi se kela jotain 7-10 Euroa eli aika halpa!Mutta kyllä se homman hoitaa hintaansa nähden! Ohhoh 10 kiloisen hauen! Mun enkka on 8 kiloinen!

Vierailija

Minun lempparihahmo o

Aku Ankka mainio

Aku Ankkaa lueskelen

Tällä sivulla kirjoittelen

En oo paras runonkirjoittaja

Vaan vielä parempi Aku Ankan lukija

Terveisiä Ankkarockille hyvästä aiheesta

Kirjoittakaa mulle vastausta

(omasta mielestäni huono)

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Mitä &amp;amp;#034;minivirveliä&amp;amp;#034;? Tarkoitatko teleskooppivapaa? Ne siis ovat niitä jotka pystyy laittamaan kasaan. Minullakin on sellainen ja sillä aina kalastelen.

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Aika käteviähän ne. Minulla on kunnon kamppeet. Siima kestää yli 10 kilon kalaa ja kela on Abu Garcian ja ne ovat kalliita. Uistimia on yli 20. Suosittelisin sinulle jos aiot ostaa uistimen niin osta sellainen sininen lippa jossa on se niin sanottu &#034;runko-osa&#034; valkoinen ja merkki on Abu Garcia. Se on todella hyvä eikä maksa paljon! Sain sellaisella pari vuotta sitten 10 kiloisen hauen ja tänä vuonna olen vain sillä saanut kalaa.

<br />

Joo,mulla on sellainen! Se maksoi se kela jotain 7-10 Euroa eli aika halpa!Mutta kyllä se homman hoitaa hintaansa nähden! Ohhoh 10 kiloisen hauen! Mun enkka on 8 kiloinen!

Kalastus asioissa en säästele, mutta nykyään en enää osta uistimia. Se kela maksoi 80 euroa, mutta se olikin avokela. Aika kallis, mutta laadukas ja hyvä.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mac Ducky kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Mitä &amp;amp;amp;#034;minivirveliä&amp;amp;amp;#034;? Tarkoitatko teleskooppivapaa? Ne siis ovat niitä jotka pystyy laittamaan kasaan. Minullakin on sellainen ja sillä aina kalastelen.

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Aika käteviähän ne. Minulla on kunnon kamppeet. Siima kestää yli 10 kilon kalaa ja kela on Abu Garcian ja ne ovat kalliita. Uistimia on yli 20. Suosittelisin sinulle jos aiot ostaa uistimen niin osta sellainen sininen lippa jossa on se niin sanottu &amp;#034;runko-osa&amp;#034; valkoinen ja merkki on Abu Garcia. Se on todella hyvä eikä maksa paljon! Sain sellaisella pari vuotta sitten 10 kiloisen hauen ja tänä vuonna olen vain sillä saanut kalaa.

&lt;br /&gt;<br />

Kalastus asioissa en säästele, mutta nykyään en enää osta uistimia. Se kela maksoi 80 euroa, mutta se olikin avokela. Aika kallis, mutta laadukas ja hyvä.

Selvä! Olet kyllä pihi! (vitsi) Tuolla meillä on kirjahyllyn päällä noita onkia! Musta nää Hiilikuituvavat on mahtavia! Entäs susta?

Vierailija

On Aku ihan paras,

ja tuskin varas.

On akkarin sivuilla paljon hyvää porukkaa,

mut on myös huonojaaa,

jotka sivut yrittää turhilla viesteillä tukkiaa...

En keksinyt parempaa ;)

Vierailija

Mökillä on mukavaa,

myöskin mummolassa,

ja etenkin kalassa.

Joka kesä olen mökillä

ja mummolassa täällä,

sekä Heinoniemessä.

Käynyt kalassa useasti,

ja kalaisa järvi on

Heinoniemessä ollut,

vaan nyt kun siellä kävimme,

viikko pari sitten piiipahdimme,

vesi oli korkealla,

ja kalapaikat hukassa,

ei tullut kuin muutama ahven ja

roskakalaa, säynävää ja särkeä,

reissulla yhdellä.

Ennen saatu on parikymmentä,

nyt alle kymmenen,

ei edes katiskaan tullut mitään,

kaloja näkynyt missään,

missä ennen ollut on.

Kun piakkoin menemme,

ehkä silloin tärpin saamme,

ja kalat löydämme.

Kirjastoonkin mennä täytyy,

ei sarjakuvassa tarpeeksi lukemista ole,

muutamaksi minuuttiksi,

ei edes päiväksi.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Kaikkien pitää keskustella tässä aiheessa Runollisesti! Saa kysyä mitä tahansa Aku Ankasta tai mistä tahansa Ankkalinnaan liittyvästä aiheesta! Tämän viestin jälkeen kaikki puhhuu runokieltä! Lopuksi voimme katsoa miten jotkut runolliset viestit sopivat sen tekijään!

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Mitä &amp;#034;minivirveliä&amp;#034;? Tarkoitatko teleskooppivapaa? Ne siis ovat niitä jotka pystyy laittamaan kasaan. Minullakin on sellainen ja sillä aina kalastelen.

&lt;br /&gt;<br />

käytiin viimevuonna ja sain 13,7 kilosen hauen aika jännä vaan et siiman olis pitäny kestää vaan 10 kg siin kalas oli kauhee työ saada se ylös ja siin kesti yli tunti

Vierailija

aaro hanhi kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Kiitos. Vietä hyvä loma! Itsekkin lähden varmaan parin päivän päästä lomalle. Mukaani otan vain Näkkärin vuodelta 1964 ja uusimman Minitaskarin.

Voisitko viestiin minun myös vastata koska ankisti mahtava olet huomenna tallinnaan menen eli asia minulla sama kuin ankkarockilla minitaskaria olen lukenut näkkärit kalliita ovat kuten myöskin ne muut kootut niitä ehdota älä sano vaan mitä divarista ostan.

Öööö... Tuo oli aika sekavaa enkä saanut selvää eli voisitko puhua ihan tavallisesti?

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Mitä &amp;amp;amp;amp;#034;minivirveliä&amp;amp;amp;amp;#034;? Tarkoitatko teleskooppivapaa? Ne siis ovat niitä jotka pystyy laittamaan kasaan. Minullakin on sellainen ja sillä aina kalastelen.

&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Aika käteviähän ne. Minulla on kunnon kamppeet. Siima kestää yli 10 kilon kalaa ja kela on Abu Garcian ja ne ovat kalliita. Uistimia on yli 20. Suosittelisin sinulle jos aiot ostaa uistimen niin osta sellainen sininen lippa jossa on se niin sanottu &amp;amp;#034;runko-osa&amp;amp;#034; valkoinen ja merkki on Abu Garcia. Se on todella hyvä eikä maksa paljon! Sain sellaisella pari vuotta sitten 10 kiloisen hauen ja tänä vuonna olen vain sillä saanut kalaa.

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

<br />

Selvä! Olet kyllä pihi! (vitsi) Tuolla meillä on kirjahyllyn päällä noita onkia! Musta nää Hiilikuituvavat on mahtavia! Entäs susta?

Ne ovat kyllä hyviä. Hei! Älä hauku minua ei pihiksi!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat