Julle Ankanpään kunniamitali

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kesän lopussa pidetään virtuaalinen Julle Ankanpään mitalien

jako tilaisuus.Sen saa jos tekee jotain erityistä.

Mutta mitä se voisi olla?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

uskon että ne mitalit saa salver1st/ tai ankkarock ja onhan niitä muitakin hyviä tyyppejä kuten Mac Ducky,adz,millafa...

Vierailija

Itse veikkaan aika vahvasti ainakin Mac Duckyn saavan mitallin koska on ollut todella aktiivisesti mukava keskusteluissa ja ei ole pöljäillyt täällä.

Muut omat veikkaukseni mitallien saajiksi pidämpä salaisuutena....

Vierailija

Mirkku kirjoitti:Voisin ajatella Mac Duckyn, Salwer 1st/ tai Adz:in saavan sen kunniamitalin, eikös siellä blogissa lukenut silloin, että ne, jotka kirjoittavat paljon ja asiallista tekstiä saisivat sen.

Juu niinhän siellä taisi lukea. Luulen myös, että siellä jaetaan myös jokin erikois mitali jollekin muulle aktiiviselle ja asialliselle keskustelijalle.

Vierailija

Ken tietää. Siinähän sanottiin, että ne mitalit jaetaan parille henkilölle. Muuten katsos tuonne Visailut ja Kyselyt foorumiin...

Vierailija

Kuulostaa kihelmöivän jännittävältä, onnea niille, joilla on mahdollisuus saada tuo kunnioitettava mitali.

Vierailija

Tuskinpa minä sitä saan kun on ainoastaan keskusteluisssa ykkös mitali. Muut on kolmos ja yksi niistä on nelos mitali ja yksi kuutos mitali vai oliko niitä kaksi, joka tapauksessa loput ovat viitos mitaleita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat