Matkijat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minusta on aika ärsyttävää kun jotkut matkivat kaikessa. Esim. Mac Duckeyllä on paljon matkijoita joiden nimimerkki on mac-dukey, mac_duckey tms. Myös keskusteluissa monet matkivat sana sanalta toisia. Onko se teistä ärsyttävää?

Kommentit (10)

Vierailija

Kyllähän se ärsyttää. Joistakin se on ehkä hauskaa, mutta jotkut voivat ihan vahingossakin pistää samanlaisia viestejä, jos joku viesti on jäänyt aivoihin muhimaan, niin se voi vaikuttaa kirjoitukseen. Suurin osa on kyllä aivan selvästi "oikeita" matkijoita, ja se on ikävää. :(

Vierailija

Se on todella ärsyttävää. Näitä keskusteluja on kyllä rutkasti. Muuten minä olen Mac Ducky enkä Duckey.

Vierailija

Se on kurjaa, että monet matkivat! Minusta ei olisi ainakaan kiva olla sivustolla, jos tietäisin että täällä olisi monta saman nimistä, olisin sitten matkia tai alkuperäinen.

Vierailija

Minua on muutama kerta matkittu. Kerran todella törkeästi, niin että vain sanan paikkoja oli vaihdettu. En ole heille mitään sanonut, mutta en niinkään "luota" heihin enää.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Matkijat on tyhmiä.

Hehhe aika osuvasti sanottu. Lausahduksesi ovat aika hauskoja. Esimerkiksi, kun sanoit kerran Ankkafanille "Oot outo". Ajattelin sen vielä pikkulapsen äänellä niin nauroin...

Vierailija

kolmeykskolme kirjoitti:Minusta on aika ärsyttävää kun jotkut matkivat kaikessa. Esim. Mac Duckeyllä on paljon matkijoita joiden nimimerkki on mac-dukey, mac_duckey tms. Myös keskusteluissa monet matkivat sana sanalta toisia. Onko se teistä ärsyttävää?

Totaallisen ärsyttävää!

Minua ei olla matkittu ja hyvä niin, ja yritän välttää matkimista. joskus saadan laittaa viestejä joihin kirjoita vaikka että:

Kuten (Joku käyttäjä) sanoi, hienoja ankkoja!

(Ymmärsittekö?)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat