Hyvät Naiset ja Herrat haluatteko Akka sarjakuvat Internet sivuille osoitteeseen www.akuankka.fi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tulkaa vain keskustelemaan ihan muistakin ja tervettuloa keskusteluuni:)

Sivut

Kommentit (37)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akkarifani97 kirjoitti:Tässä ideassa on aika monta mutkaa matkassa: <br />

1. Aku Ankka menisi konkurssiin, koska Akkareista, Taskareista yms. ei maksettaisi mitään.<br />

2. Konkurssin seurauksena Aku Ankkoja ei enää tulisi, joka olisi minun (ja ehkä monen muunkin) mielestä lähes yhtä paha juttu kuin maailmanloppu. <br />

3. Ainakin minun mielestäni Akkareita yms. on paljon kivempaa lukea kun ne on itsellään ja niitä on myös kiva keräillä. <br />

4. Olen sataprosenttisen varma, että tätä ei tule tapahtumaan.

Hyvin selitetty, lukekaa tämä niin ei tarvi enää puhua tästä asiasta.

Vierailija

Luen yleensä 3 tuntii putkeen akkaria, ja ei ois kiva viettää niitä netin ääressä. Mieluummin luen ne kirjasta.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Akkarifani97 kirjoitti:Tässä ideassa on aika monta mutkaa matkassa: &lt;br /&gt;<br />

1. Aku Ankka menisi konkurssiin, koska Akkareista, Taskareista yms. ei maksettaisi mitään.&lt;br /&gt;<br />

2. Konkurssin seurauksena Aku Ankkoja ei enää tulisi, joka olisi minun (ja ehkä monen muunkin) mielestä lähes yhtä paha juttu kuin maailmanloppu. &lt;br /&gt;<br />

3. Ainakin minun mielestäni Akkareita yms. on paljon kivempaa lukea kun ne on itsellään ja niitä on myös kiva keräillä. &lt;br /&gt;<br />

4. Olen sataprosenttisen varma, että tätä ei tule tapahtumaan.

Hyvin selitetty, lukekaa tämä niin ei tarvi enää puhua tästä asiasta.

Ole aivan samaa mieltä kuin djlordi ja akkarifani97

Vierailija

Minä ainakin haluaisin koska silloin voisi lukea kaikki Aku Ankan Taskukirjat ja muut albumit ja kirjaset ilmaiseksi.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otsikko lyhyemmäksi, koko viestin idean ei ole tarkoitus tulla siinä. Se viesti on ihan sitä varten. Otsikoksi olisi riittänyt esim. "Sarjikset ilmaiseksi nettiin", viestissä olisit voinut selittää asiaa tarkemmin. Ja itse kysymyksestä, jos otetaan ihan järki mukaan, olisiko se mahdollista? Noup. Mitä järkeä piirtäjien, käsikirjoittajien sekä ylläpidon olisi hoitaa hommiaana ilmaiseksi? Saman tien kaupan tuotteetkin ilmaiseksi.

Vierailija

Olisiko siinä mitää järkeä? Mitä hyötyä olisi myydä taskareita ja muita jos ne löytyisivät ilmaiseksi netistä? Vaikka olisikin ilmaista niin minun täytyy sanoa ensimmäistä kertaa elämässäni tämä... Ei...

Vierailija

Netistä en kyllä haluaisi koska niitä on kiva ottaa Postista ja Aku ankka menis konkurssiin kun kukaan ei maksaisi aku ankasta niin se leikki loppuis lyhyeen.

Vierailija

No, ei ehkä ilmaiseksi nettiin kuiteskaan. Mielummin ihan lehtinä ja pokkareina. Mutta jos niistä pitäs maksaa asia voisi olla eri...mutta silloinkin se olisi huono idea. (Ei pahalla)

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:Netistä en kyllä haluaisi koska niitä on kiva ottaa Postista ja Aku ankka menis konkurssiin kun kukaan ei maksaisi aku ankasta niin se leikki loppuis lyhyeen.

Aku Ankka luultavasti menisi konkurssiin tai sitten piirtäjät ja käsikirjoittajat olisivat tavallisia Teppoja, jotka tekisivät tikku-ukkopiirustuksiaan lehteen ilmaiseksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat