Onko etunimeäsi tai sukunimeäsi mainittu akkarissa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun sukunimi (joka on aika harvinainen) on mainittu eräässä viimevuotisessa sarjassa nimeltä "Maratoonari". (Se taisi olla joku ruuduista 3-6.

Sivut

Kommentit (113)

Vierailija

Kimba´sMate kirjoitti:Onhan minun oma nimeni mainittu Akkarissa Vicarin piirtämässä tarinassa.En muista tarinan nimeä, mutta se löytyy niistä Kellogs(tai mikä muro se olikaan?)muropakettien Aku-lehtisistä.Siis 2002 luvulla tuli Kellog´s muropakettien mukana pieniä Aku-läpysköitä, jossa oli etukuvassa joko Hannu, Aku tai Roope.Niissä oli sitten pieniä sarjakuvia mukana.Niin siinä Hannu-lehtisessä oli sarjakuva, jossa Aku kaapataan luullen hänen varastaneen jonkun vauvan Hannun kanssa?Niin siinä oli Kai niminen ukko ja hänen vaimonsa nimi oli minun nimeni, jota en viitsi paljastaa.Huvituin paljon, sillä eihän minun nimeäni joka päivä tule esiin.Ei sitten muuta, paitsi että Karvisen Eskolla on sama sukunimi kuin äidilläni.

Mulla on se hannu lehti mökillä ja muistan sen tarinan se oli sen lehden eka tarina mutta en muista sitä nimeä!

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

Af1 kirjoitti:Kumpikin on mainittu, etunimi on sama kuin Ankkalinnan perustajalla...

Tuo oli hyvä, Af1! Sama nimi kuin Julle Ankanpäällä! Oikeasti tuo oli hyvä!

Oikeesti, mulla on Ankanpään nimi.

Vierailija

Voi eipä ole, koska etu-että sukunimeni on niin harvinainen, mutta ai niin, kerran näin koko nimeni Aku Ankassa, koska olin voittanut! :D

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Voi eipä ole, koska etu-että sukunimeni on niin harvinainen, mutta ai niin, kerran näin koko nimeni Aku Ankassa, koska olin voittanut! :D

Heh, sanoppas numero, Vitsi :)

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Voi eipä ole, koska etu-että sukunimeni on niin harvinainen, mutta ai niin, kerran näin koko nimeni Aku Ankassa, koska olin voittanut! :D

Heh, sanoppas numero, Vitsi :)

Jääköön salaisuudeksi..hehheh!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat