Rottatouille

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko Rottatouille hyvä elokuva? Minusta se on paras. Mutta minulla on yksi kysymys: onko Gustoeaun ravintola parempi kuin Linguinin La Rottatouille? Minusta Gustoeaun ravintola koska on hauskempaa katsella kuin oikea kokki kokkaa esim. Linguini, Colette tai Skinner kuin rotat kokkaavat. Mutta Remyhän on se syy, miksi Gustoeun ravintola lakkautettiin. Skinnerhän soitti terveystarkastajalle rottaongelman takia. Gustoeaun lause "Kuka vain osaa kokata" on oikein, mutta ei rottien kohdalla. Antakaa myös "ravintola-arvostelut" Rottatouille (eli 1-5 tähteä). Oma arvosanani on 5 tähteä. Rottatouille on innostanut minua kokiksi, ja haluan kiittää Disneytä sekä elokuvan ohjaajaa Brad Bird:iä. "Ruoka on kuin musiikkia, jota ei voi kuulla". Laturi Tapio

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Minulla on kyseinen elokuva, ja myös peli. Joskaan se ei toimi kotona, joten pelaan sitä aina mummilla.

Olen itse tehnyt vastaavan keskustelun, tosin se on aika vanha.

Vierailija

Herkullisen juonen säestämä Rottatouille!

Disney ja Pixar ovat taas yhdistäneet voimansa hulpean animaation parissa. Nemoa etsimässä ja Ihmeperhe olivat vasta alkua, nyt estradille nousee Pariisissa seikkaileva Remy-rotta elokuvassa Rottatouille. Tarina kertoo Remy-rotasta, joka ei rakastakaan jätettä kuten pitäisi, vaan loistoruokaa. Erinäisten juonenkäänteiden lomassa Remy joutuu Pariisiin viiden tähden ravintolaan. Hän tutustuu siellä mieheen nimeltä Edgumt.(Tai jotain sellaista). He ystävystyvät ja alkavat tehdä yhteistyötä. Remy kertoo mitä tehdä ja Edgumt tekee. Luvassa on siis hillitön leffa Pariisin sykkeessä. Oma arvioni leffassa on herkullisen upea animaatio! Leffa antaa paljon katsojalle ja suloiseen Remy-rottaan ei voi olla ihastumatta. Animaatiokin on upeasti toteutettu, ja tarina sykkii hedelmöittävästi eteenpäin! Disney Pixar onnistui taas uskomattoman hyvin, ehkä kaiken parhaiten koskaan! Ainoa mutta on se, missä se yksi repäisevä vitsi on?

Katsoin elokuvan eilen ja tein siitä arvostelun. Ja kiitos Wondylle, joka kertoi kirjoitusvirheet, mitä alkuperäis versiossa oli.

Toka2
Seuraa 
Liittynyt28.9.2008

Laturi Tapio kirjoitti:Onko Rottatouille hyvä elokuva? Minusta se on paras. Mutta minulla on yksi kysymys: onko Gustoeaun ravintola parempi kuin Linguinin La Rottatouille? Minusta Gustoeaun ravintola koska on hauskempaa katsella kuin oikea kokki kokkaa esim. Linguini, Colette tai Skinner kuin rotat kokkaavat. Mutta Remyhän on se syy, miksi Gustoeun ravintola lakkautettiin. Skinnerhän soitti terveystarkastajalle rottaongelman takia. Gustoeaun lause "Kuka vain osaa kokata" on oikein, mutta ei rottien kohdalla. Antakaa myös "ravintola-arvostelut" Rottatouille (eli 1-5 tähteä). Oma arvosanani on 5 tähteä. Rottatouille on innostanut minua kokiksi, ja haluan kiittää Disneytä sekä elokuvan ohjaajaa Brad Bird:iä. "Ruoka on kuin musiikkia, jota ei voi kuulla". Laturi Tapio

Kyllähän se Rottatouillen Gusteaun ravintola lopetettiin Remyn vuoksi.

Toka2
Seuraa 
Liittynyt28.9.2008

Minusta kyllä siinä se Remy innostuu tosiaan kokin urasta mutta sitten kun Linguine näkee sen kun Remy kokkaa niin Skinner sanoo rähjäten Linguinelle että heitä se rotta pois niin Remy alkaa Linguinen ystäväksi.

Vierailija

Olen nähnyt sen ja se oli tosi hyvä, haluaisin sen dvd:nä. En muista siitä enää, koska katoin sen jo ennen joulua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat