Akulla rahaa.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli minä ehkä saan aku ankan avulla rahaa kun yritän päästä tupla tai kuitti ohjelmaan osalla tietysti aku-julkaisuja ostan kannustakaa minua.

Kommentit (10)

Vierailija

aaro hanhi kirjoitti:Eli minä ehkä saan aku ankan avulla rahaa kun yritän päästä tupla tai kuitti ohjelmaan osalla tietysti aku-julkaisuja ostan kannustakaa minua.

Mene jos rohkenet!

Minä en uskaltaisi....mutta hyvä jos joku uskaltaa!

Vierailija

Akulainen95 kirjoitti:Kannustaa aaro hanhea...<br />

Onnea vaan (tuskin pääset sinne, kuka tietää)!

Niin kuka tietää.

Vierailija

aaro hanhi kirjoitti:

Akulainen95 kirjoitti:Kannustaa aaro hanhea...&lt;br /&gt;<br />

Onnea vaan (tuskin pääset sinne, kuka tietää)!

Niin kuka tietää.

Siis, mitä täällä pitää tehdä, sanoa jollekin onnea? No jos sniin, niin onnea sullekin...(JOKU VOIS JO KERTOO MULLE MITÄ TÄÄLLÄ PITÄISI TEHDÄ!!!) argh, kirjoittaisit selvemmin!

Vierailija

Niin kuten sanoin en tiedä uskallanko minäkään ja sami-96 minä menen ehkä tupla tai kuitti ohjelmaan niin ostan osalla ankka julkaisuja niin eli aikooko joku muu mennä ja kannustetaan.

Vierailija

aaro hanhi kirjoitti:Niin kuten sanoin en tiedä uskallanko minäkään ja sami-96 minä menen ehkä tupla tai kuitti ohjelmaan niin ostan osalla ankka julkaisuja niin eli aikooko joku muu mennä ja kannustetaan.

Öh, oon vieläkin ulalla, minulle aina kaikki pitää selittää niiin niin tarkasti. ;) Mutta suurempaakin suuremmat kannustukset AARO HANHELLE!!!!!!!

Vierailija

Mikä sun oikee nimi on?

On hieman epätodennäköistä tämä, muutenkin ethän sinä ole kuin about 10-13 vuotta vanha. No jos pääset, kannustuksia multakin.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat