Eilen kun tulin Mökille,Löysin takkahuoneelta...

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

vuoden 1968 Joulumantelin! Joulumanteli oli numero 51 a. Ja se oli täynnä Al Taliaferron vitsisarjoja. Onko kellään tätä ja jos on niin onko se arvokas! Uskon itse että se on jonkun 2 euron arvoinen!

Sivut

Kommentit (25)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Selvä! Mutta kannattaa käydä katsomassa Divarista sillä siellä saattaa olla pari kappaletta vanhaa Jouluparaatia! Alkuperäistä! Ja jos vaikka onkin niin ne on halvempia kuin uusintapainokset! Mutta niitäkin harvempia!

Vierailija

Ai taskusorsa en tiedä oliko huuto.netissä myytävänä aito 1968 vuoden joulumanteli 1€ maksoi minimi korotus oli 1€.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

ipu99 kirjoitti:Minä taas löysin tänään pihaltani neliapilan! :) Pyysi ystäviäni nipistämään minua mutta totta se oli.

No, mä oon löytänyt noin 5 neliapilaa, kahdesta tein taukun puristamalla sen pahvin ja liima kalvon väliin nyt molemmat noin 3v vanhoja tauluja, joskus pienenä, pesin ne neliapilat ja söin ne...olin minäkin järkevä...

Mun äitikin aina söi neliapilat...outooo...Mä revinyhen lehden pois, koska on noloo jos on ihan erilainen kuin muut...:Douto se olen minäkin....

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:vuoden 1968 Joulumantelin! Joulumanteli oli numero 51 a. Ja se oli täynnä Al Taliaferron vitsisarjoja. Onko kellään tätä ja jos on niin onko se arvokas! Uskon itse että se on jonkun 2 euron arvoinen!

Onhan se varmasti jonku vitosen arvoinen jos se on alkuperäinen.

Vierailija

Luulis sen jonkin arvonen olevan. Ainakin enemmän kuin kaks euroa. Itelläni on ehkä tuo tai joku toinen joulumanteli. (En jaksa mennä kattoo mikä). Ja ne kaupassa myytävät ei oo niin arvokkaita, koska ne on näköispäinoksia, ei siis alkuperäisiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat