Jos eräs henkilö paljastettaisiin!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos Tupun, Hupun ja Lupun isä paljastettaisiin....

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Jos joku paljastaa Anjanpoikien isän niin mielestäni sen pitää olla Don Rosa eikä mikään italialainen keskikastin piirtäjä,

Vierailija

Ei tartteis kyl. Parempi se on sillee. Tupun, Hupun ja Lupun isä on pysynyt mysteerinä koko Aku Ankan historian ajan, turha sitä nyt mennä muuttamaan.

Vierailija

HESSU! kirjoitti:ei sitä minusta tarvitsisi paljastaa onhan se ihan hauska juttu kun sukupuussakin sen edessä on joku lintu :)

Olen samaa mieltä. Ja lähetin tästä asiasta kerran palautetta ja minulle vastattiin että Sukuhaaroja ei haluta sotkea enempää joten se on jätetty sikseen

Vierailija

Ei sitä tarvis kuitenkaa joka jaksos olla. Mulle riittäs vaan et se kerrottas ja näytettäs siitä kuva jossain jaksossa

Vierailija

Tupu&Hupu&Lupu kirjoitti:Ylläpitäjät vois pyytää jotain piirtäjää piirt*****än että niiden isä tokenis ja pääsis tappamaan tupua hupua ja lupua

Hahhhaaa hahaa! Nauroin todella paljon, kun luin tuon viestin. Voisihan Ankanpoikien isä jossain tarinassa näyttäytyä. Vaikka kääreissä, ettei häntä näkyisi.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minne niiten isäkin hävisi? Ei kai se voi loputtomiin sairaalassa olla... vai eikai se ole.... kuollut! Kääk!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Feidex3 kirjoitti:Jos Tupun, Hupun ja Lupun isä paljastettaisiin....

SE OISKIN HYVÄ VETO AKKARIS :D PALJAstettaiiSIIMPA VAa :D !!! OIS VARMASTI HYVÄ :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat