Parannusehdotuksia Akupediaan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli, olen lukenut Akupediaa, enkä ole viitsinyt lisäillä mitään tietoja, koska siellä on kaikki tiedot hyvin mallikkaasti.Siellä on hyvin osattu tiivistää paljon tekstiä lyhyeksi luvuksi.Kielioppivirheitä ei silloin tällöin kovinkaan näy, mikä on hieno juttu.Eli minun mielestäni tässä ei tarvitsisi mitenkään suoraansanotusti "parantaa" tuota sivustoa.Mutta voin antaa kritiikkinpoikasenkin Akupediasta.Tiedän, että sinne pystyy kirjoittamaan kuka tahansa ja kyllä siellä on silti hyvin mennyt.Mutta pyydän, älkää alkako kirjoittelemaan omia mielipiteitänne Akupediaan!Olen pariin otteeseen nähnyt kuinka jonkun tarinan perään on kirjoitettu:"Se on muuten hauska tarina!"Oletteko lukeneet Hesaria?Siellä kun kirjasta on mainos, onko toimittaja sanonut sen kirjan olevan hyvä?Ei, paitsi kirja-arvostelut ovat sitten aivan eri juttu.Tarkoitan, että kaikki saavat kirjoittaa Akupediaan, mutta eikös teistäkin se tunnu yleistämiseltä?Muuten Akupedia on mennyt todella mallikkaasti ja toivottavasti vastaisuudessakin menee.Joten, onko sinulla mitään kritiikkiä tai parannusehdotuksia Akupediaan?Kerro ne täällä!

Kommentit (10)

Vierailija

djlordi kirjoitti:ANKMOBIILI96, niinhän siellä tehdäänkin.

Siellä on tällä hetkellä molemmat artikkelit. ps: pian sulle tulee 3000 postia täyteen Onnea sen johdosta.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ANKMOBIILI96 kirjoitti:

djlordi kirjoitti:ANKMOBIILI96, niinhän siellä tehdäänkin.

Siellä on tällä hetkellä molemmat artikkelit. ps: pian sulle tulee 3000 postia täyteen Onnea sen johdosta.

Kiitos! Ehkä asialle pian tehdään jotakin.

Akuhullu35
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

moi!

no ainakin :) lle oma valinta-koppa koska kun mä koitin laittaa:"ATP: Läisille" niin mulle tuli :l nii-i ja sitten vois poistaa ne otsikot (niinkuin sulla)"parannuksia akupediaan" ne jotka on jo monta kuukautta vanhoja! :( .Niin sitten vois tietty ollaenemmän Aku kuvia!

Vierailija

Juu kyllähän Akupediasta voisi poistaa turhat jo tehdyt artikkelit. Kun katselin Akupediaa niin joku oli tehnyt hahmoista artikkelejä paitsi oli laittanut perään aina kaksi huutomerkkiä.

Vierailija

ärsyttää, kun on tehnyt akupediaan aiheen, jossa on hyvät kappalejaot sun muuta ja sit joku tulee ja muokkaa kaikki yhteen. Varmaan kerää akupediapisteitä sillä, että vähän muuttaa välejä. Ja mieluusti jos aloittaa jonkun aiheen niin pitäis kirjoittaa siitä edes jotain. Siel oli monta aihetta miss ei lukenut mitään.

Vierailija

Kimba´sMate kirjoitti:Eli, olen lukenut Akupediaa, enkä ole viitsinyt lisäillä mitään tietoja, koska siellä on kaikki tiedot hyvin mallikkaasti.Siellä on hyvin osattu tiivistää paljon tekstiä lyhyeksi luvuksi.Kielioppivirheitä ei silloin tällöin kovinkaan näy, mikä on hieno juttu.Eli minun mielestäni tässä ei tarvitsisi mitenkään suoraansanotusti "parantaa" tuota sivustoa.Mutta voin antaa kritiikkinpoikasenkin Akupediasta.Tiedän, että sinne pystyy kirjoittamaan kuka tahansa ja kyllä siellä on silti hyvin mennyt.Mutta pyydän, älkää alkako kirjoittelemaan omia mielipiteitänne Akupediaan!Olen pariin otteeseen nähnyt kuinka jonkun tarinan perään on kirjoitettu:"Se on muuten hauska tarina!"Oletteko lukeneet Hesaria?Siellä kun kirjasta on mainos, onko toimittaja sanonut sen kirjan olevan hyvä?Ei, paitsi kirja-arvostelut ovat sitten aivan eri juttu.Tarkoitan, että kaikki saavat kirjoittaa Akupediaan, mutta eikös teistäkin se tunnu yleistämiseltä?Muuten Akupedia on mennyt todella mallikkaasti ja toivottavasti vastaisuudessakin menee.Joten, onko sinulla mitään kritiikkiä tai parannusehdotuksia Akupediaan?Kerro ne täällä!

Olisi hyvä jos esim olisi aiheet Ylävirran yritys ja Ylävirran Yritys, ankkalinnan juniorijoukkue, Niin se artikkeli hyväksyttäisiin jossa on enemmän tietoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat