Kenellä on 1 mitali trampoliinipulalluksesta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä oon päässy kenttään 12 tuloksena 3 mitali. Se jolla on 1 mitali voisitko kertoa missä ajassa olet päässyt sen "läpi"?

Kommentit (15)

Vierailija

jlaa kirjoitti:mä oon päässy jonnekin 10 en oo jaksanu pelaa nii paljoo mut kattokaa tuloksii nyt joku pääs tasolle 19 iha sekoo kattokaa sen mitalit

Pikkasen hyvät mitalit. vähän palaneen käryä kyllä on.

Vierailija

en tajunnu tota. missä ajassa olet päässyt sen "läpi"? ku ei siin oo aikaa mun tietääkseni. en oo ihan varma kun keskityn yleensä peliin:):D

Vierailija

jarkko ankka kirjoitti:mua ärsyttää kun jos niiden metalli juttujen ylä puolelle saa sen pallon (tasossa11) niin että sitä on mahdotonta saada kiinni ärrr:$

Mullaki oli 7 elämää ku mä aloitin tason 11pelaamisen ja monen saman ongelman jälkeen vain 2. Ärsyttäväärräyh

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

akkarifani99 kirjoitti:en tajunnu tota. missä ajassa olet päässyt sen "läpi"? ku ei siin oo aikaa mun tietääkseni. en oo ihan varma kun keskityn yleensä peliin:):D

Joo ei siinä ookaan aikaa. Vain pisteitä.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

akkarifani99 kirjoitti:en tajunnu tota. missä ajassa olet päässyt sen "läpi"? ku ei siin oo aikaa mun tietääkseni. en oo ihan varma kun keskityn yleensä peliin:):D

Joo ei siinä ookaan aikaa. Vain pisteitä.

sitä mäkin:D

Vierailija

King Henkka kirjoitti:Mulla on ykkösmitali siinä ja taso 17 oon päässy niin ja pääsin silloin pelin läpi, että en ymmärrä miten joku on päässy tasolle 19, kun siinä ei ole kuin 17 tasoa.<br />

<br />

Joko siinä on kaksi mahdollisuutta se kaveri on huijannu tai sitten ylläpito on lisänny viime aikoina uusia kenttiä, mikä sinänsä on älytöntä, kun minä olisin voinu mennä paljon pidemmälle siinä silloin, mutta kun se loppu tason 17 läpäisemisen jälkeen.<br />

<br />

Oon useampaan kyllä tämmöseen vastannu, mutta vastasin nyt vielä ja sanon viel sen, että silloin ainakin sen päätty tasoon 17 ja sain ryövättyä Roopen rahat eli oli vaan kuva missä se luki ja Karhukoplalla oli rahasäkkei...

Mäki epäilen että Kaljakori on huijari. Kattokaa kaikki sen profiilia. Kyllä haiskahtaa palaneen käryltä.

Vierailija

Sori! Piti kirjoittaa mihin kenttään olet päässyt siinä.

Vierailija

mä oon päässy jonnekin 10 en oo jaksanu pelaa nii paljoo mut kattokaa tuloksii nyt joku pääs tasolle 19 iha sekoo kattokaa sen mitalit

Vierailija

katsokaas kun mun mielestä trampoliini puhalluksessa saa mitaleita mitä enemmän sitä pelaa ite oon pääsy tasoon 14

Vierailija

ja jos joku on pääsyt yli neljätoista niin voisiko joku kertoa että minkä laisia ne on ja jos joku on paasy koko pelin läpi niin kertokaa mitä silloin tapahtuu??:(

Vierailija

mua ärsyttää kun jos niiden metalli juttujen ylä puolelle saa sen pallon (tasossa11) niin että sitä on mahdotonta saada kiinni ärrr:$

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mulla on ykkösmitali siinä ja taso 17 oon päässy niin ja pääsin silloin pelin läpi, että en ymmärrä miten joku on päässy tasolle 19, kun siinä ei ole kuin 17 tasoa.

Joko siinä on kaksi mahdollisuutta se kaveri on huijannu tai sitten ylläpito on lisänny viime aikoina uusia kenttiä, mikä sinänsä on älytöntä, kun minä olisin voinu mennä paljon pidemmälle siinä silloin, mutta kun se loppu tason 17 läpäisemisen jälkeen.

Oon useampaan kyllä tämmöseen vastannu, mutta vastasin nyt vielä ja sanon viel sen, että silloin ainakin sen päätty tasoon 17 ja sain ryövättyä Roopen rahat eli oli vaan kuva missä se luki ja Karhukoplalla oli rahasäkkei...

Vierailija

ANKMOBIILI96 kirjoitti:Mä oon päässy kenttään 12 tuloksena 3 mitali. Se jolla on 1 mitali voisitko kertoa missä ajassa olet päässyt sen "läpi"?

Minäkin olen päässyt tasoon 12 ja minullakin on 3. Mitali.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat