Kenellä on Aku Ankka: 4/1973?

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Kyseisessä lehdessä on Carl Barksin harvinaisuus Päivä lainvartijana. En nyt sano että tällä lehdellä on hirveää arvoa. Olisi vain kiva tietää monellako kyseinen lehti on. Jos jollakin keräilijällä tämä lehti on pitää olla myös seuraava numero eli 5/73 koska se on jatkosarja. Onko kenelläkään siis kyseistä lehteä. Jos ei ole niin Päivä lainvartijana löytyy myös kirjasta

Ankkalinnan laivartijat.

Ja jostakin vuoden 2001 akkarista.

Tämän alkuperäisen lehden kannessa on Aku Ankka poliisipuku päällä ja hän kirjoittaa sakkoa samalla kun Hupu varoittaa häntä siitä että Karhukonna ryövää pankkia. Keltainen taustaväri.

Onko kellään siis tätä akkaria tai tätä sarjaa? Ja onko sarja hyvä.

Sarjan on piirtänyt Daan Jippes ja Käsikirjoittanut Carl Barks.

(aika pitkä viesti mutta mielummin tähän kuin otsikkoon)

:)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

jlaa kirjoitti:ei oo todellakaan noin vanhaa akkaria

Miten niin non vanha mulla on ainakin 10 70.luvun akkarii mut ei 4/1973.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Olenpas minä typerä,sillä unohdin sanoa että minä omistan tuon lehden.

Olisi kyllä kiva kuulla muitten mielipiteitä tästä kyseisestä akkarista. Ja uskon että ei ole kuin 1 euron arvoinen lehti ,mutta voisiko joku sen arvon äkkiä vilauttaa jossain viestissä

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

jlaa kirjoitti:ei oo todellakaan noin vanhaa akkaria

Selvä. Mutta oletko lukenut sarjan Päivä lainvartijana. Eli se löytyy kirjasta Ankkalinnan Lainvartijat

Vierailija

En oo lukenut sitä tarinaa, koska minulla ei ole noin vanhaa akkaria enkä ole lukenut Ankkalinnan lainvartijoita.:(

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Kyseisessä lehdessä on Carl Barksin harvinaisuus Päivä lainvartijana. En nyt sano että tällä lehdellä on hirveää arvoa. Olisi vain kiva tietää monellako kyseinen lehti on. Jos jollakin keräilijällä tämä lehti on pitää olla myös seuraava numero eli 5/73 koska se on jatkosarja. Onko kenelläkään siis kyseistä lehteä. Jos ei ole niin Päivä lainvartijana löytyy myös kirjasta<br />

Ankkalinnan laivartijat.<br />

Ja jostakin vuoden 2001 akkarista.<br />

Tämän alkuperäisen lehden kannessa on Aku Ankka poliisipuku päällä ja hän kirjoittaa sakkoa samalla kun Hupu varoittaa häntä siitä että Karhukonna ryövää pankkia. Keltainen taustaväri.<br />

Onko kellään siis tätä akkaria tai tätä sarjaa? Ja onko sarja hyvä.<br />

Sarjan on piirtänyt Daan Jippes ja Käsikirjoittanut Carl Barks.<br />

(aika pitkä viesti mutta mielummin tähän kuin otsikkoon)<br />

:)

Minulla ei ole lehteä 4/1973, mutta minulla taitaa olla vuoden 2001 lehti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat