Maksatko itse?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, maksatko itse akkarisi (tai muut lehtesi).enää ei mulle tuu akkarii koska se oli tavallaan synttärilahja (sitä tuli joku 4-6 vuotta)Roopet maksan itse.Niin........vastata voi.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Mää en taida ostaa mitään itse. Ehkä jonkun taskarin... Koska akkaria mulle tilataan ja kovakantisia saan lahjoina. Mutta Roope setää mulle ei tuu..

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

kyll mä Taskarit, kovakantiset, Albumikirjat... mutt Roope-sedän ja Aku Ankka lehden saan lahjaks

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akkarin maksavat vanhemmat, ekstraa tai Roopea ei ole mulle koskaan ole tullutkaan, taskareita isäni ostaa satunnaisesti. Itse en osta oikeastaan mitään, olen sitten ilman. Rahat menevät kyllä ihan muuhun, kuten kenkiin ja vaatteisiin.

Vierailija

No mummu haluaa jostakin syystä maksaa minun akkarini sitäkni on tullut jo 8 vuotta :) ja kovakantisia ostelen itse aina joskus tai saan lahjaksi. Sitten äiti yleensä ostaa taskarit.. iineksiä ostan joskus itse..

Vierailija

En maksa extraa enkä Akkaria. Äitini antoi synttäri lahjaksi sen tilauksen vuodeksi. Ja setäni tilaa Akkarini.

Vierailija

Vanhemmat maksaa taskarit ja lehdet, koska en saa viikkorahaa (tai saan mutt ei oo vaan tullu pyydetyks kahteen vuoteen)ja minitaskarit sun muut oheislehdet maksan ite rahoilla jotka saan tyoskentelemalla

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat