Ette usko rakkaat ankistit mutta.......

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

....vihdoinkin sain hannun onnea ja löysin kirppikseltä roope-sedän 2/1978 maksoi vaan 20c.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Eilen kun löysin neli-apilan, niin tätä ette usko, sain kolme neli-apilaa lisää! Minullakin on Hannu tuuri haukan tuuria.

Vierailija

ipu99 kirjoitti:Eilen kun löysin neli-apilan, niin tätä ette usko, sain kolme neli-apilaa lisää! Minullakin on Hannu tuuri haukan tuuria.

Aijaa,niihin oli varmaan suihkutettu "neliapilamyrkkyä"

Vierailija

Minä itse olen kyllä saanut vielä halvemmalla (ihme kyllä). Kirpputorilta löytyi 6 10 senttiä maksavia Roope-setä -lehtiä, mutta jostain syystä en ostanut kuin yhden. Ne oli kaiken lisäksi aika hyväkuntoisia.

Vierailija

Onnea vaikka ei tuo olekkaan mikään hirveä löytö. Kyllähän Ropsuja myydään tuolla hinnalla useissa divareissa, mutta tuo onkin todella vanha Ropsu!

Vierailija

Ankkavankka kirjoitti:Minä itse olen kyllä saanut vielä halvemmalla (ihme kyllä). Kirpputorilta löytyi 6 10 senttiä maksavia Roope-setä -lehtiä, mutta jostain syystä en ostanut kuin yhden. Ne oli kaiken lisäksi aika hyväkuntoisia.

miltä vuodelta ne oli?

Vierailija

ipu99 kirjoitti:Eilen kun löysin neli-apilan, niin tätä ette usko, sain kolme neli-apilaa lisää! Minullakin on Hannu tuuri haukan tuuria.

Ovatko neliapilat tuottaneet onnea? Anteeksi kun rehentelen, mutta olen löytänyt "kahdeksan-apilan" eli kahdeksan lehtisen apilan...

Vierailija

Ovat tuottaneet onnea ainakin vähän. Kun nukun niiden kanssa nään hyviä unia... Eikä se haittaa vaikka vähän "rehentelet". Minäkin voisin sanoa saman!

Vierailija

ape41 kirjoitti:

Ankkavankka kirjoitti:Minä itse olen kyllä saanut vielä halvemmalla (ihme kyllä). Kirpputorilta löytyi 6 10 senttiä maksavia Roope-setä -lehtiä, mutta jostain syystä en ostanut kuin yhden. Ne oli kaiken lisäksi aika hyväkuntoisia.

miltä vuodelta ne oli?

Taisi olla vuodelta 2002, että ei ollut kovin vanha.

Vierailija

Se ei ollu t hyvä kuntoinen ja luin sen jo nain yhessä lohjalla olevassa divarissa ropsun 3/1978 joka makso 5€.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat