Piirrätkö itse Aku Ankkaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse piirrän ja jossain vaiheessa olisi tarkoitus saada piirustuksiakin galleriaan.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Piirrän kyllä. Olen harjoittanut sitä "ammattia" jo 10 vuotta. Ja voitte itse katsoa tuloksen "Suosikkihahmot"-galleriasta. :) Siellä olen nimimerkillä Heta95.

Vierailija

En oikeastaan piirrä Aku Ankkaa, mutta jotain minä piirrän: Sonic the hedgehoggia, jota olen piirtänyt noin 3 vuotta. Yleensä teen jonkin laisia "projekteja", jossa on Sonic/Sonic ja sen kavereita/itse keksimä hahmo/hahmoja. Tällä hetkellä on menossa yhden hahmon nimeltä Decalcification Electricity "Transformes" Hedgehogin piirtäminen (tyyppi on kyborgi, puolet ruumiista pellolla), olen jo saanut tussattua (papru A3 -kokoa, taustalla kaikkea menneisyyteen liittyvää) ja vähän väritettyä. Huh huh. Olen tehnyt myös isosiskolle kauhealla vaivalla joulukortin, jossa on Sonic, Knuckles ja kaksi omaa hahmoa. Ensin käsin, tussaus, skannattiin tietsikalle ja väritys Jasc Paint Shop Pro 8 (olisi muitakin kuvan muokkaus -ohjelmia, mutten ole vielä opetellut niitä).

Vierailija

Kyllä minä piirrän. Se on todella hauskaa. Olen jotain 7-10 kuvaa lähettänyt galleriaan ja kotona olen piirtänyt sarjakuvia, pari hyvääkin ideaa on!

Vierailija

Piirrän, ja pitäisi varmaan laittaa jotain galleriaankin.

Yleensä teen lyijykynällä luonnoksen, ja tussaan koneella kuvankäsittely ohjelmalla.

Vierailija

Joskus, olen kyllä aika huono, ja profiiliin tulevan tein kannettavan hiirilevyllä joten...tulos on saman näköinen...;)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen kyllä piirtänyt parisivuisen tarinan, mutta en ole yrittänytkään laittaa sitä nettiin, enkä akkariin, mut jos hyvä tuuri käy ja opin piirtämään kunnolla, niin ehkä minusta tulee isona ankkataiteilija!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen piirtänyt vuosikaudet, aluksi mallista ja nykyään pääasiassa omasta nupista. Galleriaan olen lähettänyt kolme työtä, kaksi tulee elokuun lopulla ja yksi ei näy. Yleensä luonnostelen lyijärillä, tussaan musteella ja väritän Photoshopilla. Haaveenani olisi saada oma ankkapiirros Akkarin kanteen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat