divari ja kirppis ehdotuksia.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä ehdotuksia kirppiksistä ja divareista kartano kirppis joka on vantaalla itse sain ropsun 2/1978 vain 20c ja siellä oli me tupu hupu ja lupu tai joku minä kirja 22€ ja myrtsissä oleva divari ehdottakaa tekin.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Ai niin en muistanut itse aihetta, Turussa Yliopistonkadun toisessa päässä on hyvä divari nimeltään Alfa Antikva, tosi halpaa ja hyvää!

Vierailija

Mc skeptik II kirjoitti:

SIRU05 kirjoitti:Jaa no Salossa on Salon seudun Suurkirppis ja kirppis Basaari Lähellä lidl-kauppaa ja hong kongia ja nyt kesäsin salon torilla iltatori ja tietoaseman ja euromarketin vieressä on semmonen divari minkä nimee mä en nyt muista jos asutte salon seudul niin niis kannattaa käydä tai muuten vierailette sielä päin.ite en asu salossa vaan perniössä ja käyn eniten noilla kirppiksillä jotka sanoin jo ja joka kesä tulee käytyä iltatorilla ;)

Vai on hong kongin lähellä kirppis! Jyväskylän keskustassa ainakin on hyvä kirppis!

No mä tarkotin sitä kauppaa

Vierailija

Savosta löytyy pilvin pimein hyviä divareita ja kirppiksiltä voi löytää yllättävän halvalla vanhoja kirjoja. Kirjaston poistomyynnit ovat myös tuottoisia. Vähän aikaa sitten löysin Rautalammin kirjastosta AA-lehtiä 10c/kpl (ja 20e arvoisen kirjan 1e)

Vierailija

ank1 kirjoitti:vi tun runk karit ´pa nekaa toisi anne h o m o

Mitä kielenkäyttöä! Tuosta taidat joutua lusimaan pitkäksi aikaa...

Vierailija

Juu minua kutsutaan Mad:iksi (Eli suomeksi hulluksi) Kaipasitko selvennystä siihen ruotsinkielisten sivujen toimintaan? No kerro mitä kerron niin voin neuvoa.

Vierailija

No ei sinun tarvitse siellä ruotsiksi höpöttää vaan me olemme tehneet sinne keskustelun ja siellä me suomalaiset voimme rauhassa höpötellä. Rekata voi siitä "bli medlem" lomakkeesta. Sano vielä jos et ymmärrä jotain.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat