onko teistä typerää....

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko teistä typerää laittaa tänne galleriaan jonkun kuuluisan taiteilijan piirtämän kuvan... -vaikka ne pitäisi olla oma piirtämiä!? musta tää on tosi lapsellista, eikö olis mukavempi näyttää omia taitojaan kuin jonkun oikeen piirtäjän? kaikki näkee kari korhosta yms. aku ankoissa, mut ei teijän kuvii!!

PIIRTÄKÄÄ ITSE, ÄLKÄÄ LAITTAKO AINA NIITÄ TAITEILIJOIDEN KUVII!

(sori jos on jo tämmönen keskustelu, ite en ainakaan nähny tällästä ku selailin :. ) ))

Sivut

Kommentit (34)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sen lisäksi, että jotkut laittavat näitä kuuluisten ankkapiirtäjien kuvia galleriaan, jotkut vajaavaiset myös äänestävät näitä parhaalla "arvosanalla". Tämä se vasta on älyn juhlaa. Laittajat eivät myöskään ole tainneet kuulla tekijänoikeuslaista.. Itse en ole piirtänyt yhtään läpi enkä edes mallista, vaan jok'ikinen on omasta päästä lähtöisin. Tosin siellä on vasta yksi, joka ei sekään näy. Kaksi tulee elokuun lopussa, olen ne sinne jo lähettänyt. Onko kellään muulla ongelmana, ettei lähetetty kuva näy? Muunsin omani vielä jpg-muotoon ja pienensin, vaikkei näistäkään puhuttu halaistua sanaa ohjeissa. Pitänee pistää ylläpidolle viestiä.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

looora kirjoitti:luin tän koko keskustelun niin mietin että voisko sitten tehä galleriaan oman puolen vaikka nimeltä ''taiteilijoiden aikaansannokset'' jos se on niin IHANAA laittaa taiteilijan kuva eikä oma piirtämää ? :)

Tekijänoikeuslaki, tekijänoikeuslaki... Ylläpidon tulisi saada oikeudet kuviin, joita sivuille laitetaan. Siksi Galleriaan lähettämänsä kuvan kohdalla täytyy valita "Luovutan kuvan oikeudet Sanoma Magazines Finlandille" tms. Ylläpito on vastuussa sivujensa sisällöstä, ja pahimmillaan moisesta voisi seurata isokin juttu korvauksineen.

Vierailija

Se on tosiaan typerää, itsekkin olen niitä töitä katsonut ja huomasin että kyllä nykyiset arvostelijat jo tajuavat antaa huonon arvosanan kopioidulle työlle.. onneksi

Vierailija

Joo, oon täysin samaa mieltä! Siis tosi noloa laittaa silleen jonkun kuuluisan piirtäjän kuva, mitä järkee???

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Joo, oon täysin samaa mieltä! Siis tosi noloa laittaa silleen jonkun kuuluisan piirtäjän kuva, mitä järkee???

Niinpä!

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:

looora kirjoitti:luin tän koko keskustelun niin mietin että voisko sitten tehä galleriaan oman puolen vaikka nimeltä ''taiteilijoiden aikaansannokset'' jos se on niin IHANAA laittaa taiteilijan kuva eikä oma piirtämää ? :)

Tekijänoikeuslaki, tekijänoikeuslaki... Ylläpidon tulisi saada oikeudet kuviin, joita sivuille laitetaan. Siksi Galleriaan lähettämänsä kuvan kohdalla täytyy valita "Luovutan kuvan oikeudet Sanoma Magazines Finlandille" tms. Ylläpito on vastuussa sivujensa sisällöstä, ja pahimmillaan moisesta voisi seurata isokin juttu korvauksineen.

Niin, totta puhut sisko!

Vierailija

Mc skeptik II kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Joo, oon täysin samaa mieltä! Siis tosi noloa laittaa silleen jonkun kuuluisan piirtäjän kuva, mitä järkee???

Niinpä!

Ja, toinen joka on todella TYPERÄÄ, on tuo että kirjoittaa yhden sanan viestejä esim tuo sinun: Niinpä! Se se typerää on!!!!

(pakko myöntää minäkin olen aika vali, vali tyyppi;))

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Mc skeptik II kirjoitti:

Niinpä!

<p />

Ja, toinen joka on todella TYPERÄÄ, on tuo että kirjoittaa yhden sanan viestejä esim tuo sinun: Niinpä! Se se typerää on!!!!<br />

<br />

(pakko myöntää minäkin olen aika vali, vali tyyppi;))

No sovitaan sitten että olen TYPERÄ.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat