Kuka on mielestäsi ärsyttävin hahmo ankkalinnasta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hannu Hanhi.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

maria! kirjoitti:Mun mielestä ainakin Hannu hanhi koska se leuhkii onnellaan ja aku jää aina kakkoseks!

Hannu Hanhi Lehkii aina itsestään.

Vierailija

Riippuu tarinasta. mutta yleensä hannu, mikki, touho, heluna ja polle. joskus myös iines. se ei kuuntele akua vaan hakkaa käsilaukulla pienimmästäkin syystä @(

Vierailija

maria! kirjoitti:Mun mielestä ainakin Hannu hanhi koska se leuhkii onnellaan ja aku jää aina kakkoseks!

oon sammoo mieltä

Vierailija

MUSTAKI! Myös roope on aika inhottava kun se kiristää akua tekeen kaikki hommat kun se on velkaa. En kyl tajuu jos jossain tarinoissa aku rikastuu, se vois maksaa niit velkoi.. Kommenttia kiitos!

Vierailija

Minusta Mikki on ärsyttävin hahmo, ainakin salapoliisitarinoissa. Mutta esim. Manuel Gonzalesin Mikit on hyvii.

Vierailija

Pahvitimali kirjoitti:Älkää syrjikö Hannua, hän on persoona! Mikkiä se tässä hyljeksiä pitää, wannabe-fiksu aikuinen.

Oon samaa mieltä. Vaikka Hannu osaa olla rasittava, ei se MINUN MIELESTÄNI vedä vertoja Mikille ärsyttävyydessä. Anteeksi niille, jotka pitävät Mikistä!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat