Mikä on mielestänne paras puhekuplassa esiintynyt teksti?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielestä sarjan "Huutovuoren kaiku"(1970 luvun teksteillä)se puhekupla jossa lukee "Huhuu! vain kaksi markkaa".

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Taisi olla "Akun viemää" -taskarissa. Sarjaa en muista, mutta siinä ruudussa Musta Pekka putoaa takapuoli edellä ja huutaa "Mamma!"

Eli "Mamma!" on mielestäni paras.

Vierailija

Se puhuva koira- legenda on myös hyvä mutta paras taitaa minulla myöskin olla se "Asia? Mikä? Käki? Maisa?". Se on vähän outo mutta niinhän kuuluukin kun se on palindromi. Ja sitten hyvä puhekupla on myös ihan perus "KÄÄK!". :D

Vierailija

Kääk! En pysty sanomaan parasta, mutta legendaariset Barksin "Elämme kovia aikoja ystävä hyvä" ja "Katsokaa! Ajan ilman päätä!". Mieleen ovat painuneet myös monet Rosan hauskoista puhekuplista tai keskusteluista, kuten tämäkin Mustan Ritarin lausahdus: "Ei lahra haalari, ide-uutti! La Hrahalaari!" Muutenkin Musta Ritari puhuu hupaisasti:D

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se puhuvan koiran "Elämme kovia aikoja ystävä hyvä" on legenda, ja sitten se kun Jorkka-poika Singaporesta haukkui meijerin työmiehen tuomaa maitoa oli hyvä. :D

Vierailija

Luin kerran kun Aku sanoi: "Aaaah, mikä päivä, linnut laulavat, Teppo on mökillään, Tupu Hupu ja Lupu ovat tippumaisillaan kaivoon ja..." uskonkin että siitä eteenpäin tiedätte mitä kävi.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mac Ducky kirjoitti:Kyllä se taitaa Puhuvassa koirassa ollut legendaarinen kupla: "Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä".

Juu, olen samaa mieltä noita legendaarisia kupliahan on kyllä muitakin, mutta kyllä tuo on mielestäni myöskin paras.Puhekupla ja kuva on mitä parhaimpia.

Vierailija

Ja sarjassa Joe poika singaporessa esiintynyt "Rouvahan laahustaa kuin hiiliproomu, naamakin on kuin kuivalla kapakalalla".

Vierailija

sekin oli hauska kun aku koulusalapoliisina sarjiksessa kun pojat peukaloi sen laitteita niin se aku nhuuti että Ruisrääkkä se oli hyvä repesin

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat