Ketä ärsyttää noi "En kommentoi" ja "no coment" jutut?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mua ainakin! Joku saattaa kirjoittaa vaikkapa tähän keskusteluun että "En kommentoi" Ärsyttävää!

Kommentit (11)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aivan. Jos ei ole mitään sanottavaa, tai ei vaikkapa sitä ikäänsä halua kertoa, niin pitäköön sitten sen turpansa kiinni. Viestimääräänsä kasvattavia ahneita spämmäreitä taitavat nekin olla. Ärsyttää.

Vierailija

Niku Kipittäjä kirjoitti:Jossei halua kommentoida, niin miksi kirjoittaa edes että ei kommentoi? Aika tyhmää:S...

Tuossa on järkeä.

Vierailija

Jos ei halua kommentoida, niin miksi edes kirjoittaa koko keskusteluun. Ärsyttää, ku jotku kirjoittaa aina että en kommentoi tai no coment!

Vierailija

No siinä asiassa olen samaa mieltä. Ehkä siksi että muut luulisi että se osais englantia ja niin edelleen... . Siihen on monia syitä. NO LISÄÄ COMMENTS. Tuo äskenen NO LISÄÄ COMMENTS oli leikkiä.

Vierailija

En ole huomannut kenekään sanovan noin. Olen kyllä ollut jonkin aikaa poissa, johtuuko se siitä? Ovatko spämmärit laittaneet tuollaisia viestejä? Olen sitä mieltä, että spämmärit haluavat vain lisää numeroita tuohon "posteja" osioon.

Vierailija

Jondexxx kirjoitti:Mua ainakin! Joku saattaa kirjoittaa vaikkapa tähän keskusteluun että "En kommentoi" Ärsyttävää!

no just niin

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat