onko kari korhonen muka hyvä kirjoitaja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minun mielestä ei

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Käsikirjoittajana Kari on loistava. Tarinat ovat hauskoja ja vauhdikkaita. Varsinkin hänen käsikirjoittamansa Pikku-Aku tarinat ovat mainioita hupailuja. Kässääjänä hän on siis suunnilleen samalla tasolla kuin Andreas Pihl, joka on erittäin laadukas.

Ja täytyy tässä mainita erittäin laadukas otsikko. Laskeskelin, että siinä olisi 5 virhettä. Isot alkukirjaimet puuttuvat, kysymysmerkki puuttuu ja yksi kirjoitusvirhe.

Vierailija

basistin mokoma kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Ihan hyvä kässääjä Korhonen on.

<p />

olen samaa mieltä kanssasi,ystävä hyvä....;)

niin minkäkin:D

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kari Korhonen ei ole ihan paras, mutta parhaimpia. Ja niinkuin monesti olen vastannut / mielessäni ajatellut mainitsen jälleen sen, että riippuu myös paljon tarinoista, joku on paljon parempi, kuin taas vastaavasti joku toinen.

(Ja pitäähän se nyt vähän vielä vetää kotiinpäin, ei voi sanoa, että suomalaisia Akun käsikirjoittajia/piirtäjiä olisi mitenkään liikaa.)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Korhosella on hauskoja käsikirjoituksia, ja piirroksistakin tykkään. Ei lemppareitani, mutta vanrsinkin kässärit ansaitsevat kiitosta. Niissä on hauskoja ideoita, joita ei ole ennen käytetty, mikä on mielestäni kunnioitettavaa.

Vierailija

mirkku kirjoitti:mielestäni hän on tosi hyvä,kuuluu listallani parhaimpien joukkoon. oon samaa mieltä kuin mirkku

Vierailija

Korhonen on hyvä käsikirjoittaja. 3. Rosan ja Barksin jälkeen, mun mielestä. En tykkää Korhosen piirtotyylistä. Kummallisia koukeroita.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat