AnkkalinnanAsukit-kerho

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tervetuloa kerhoon! Tuo nimi VOI olla vähän outo...

Tässä kerhossa voi kertoa esim. kuka on ankkalinnan suosikki asukki, keräileekö jotain Ankkalinnaan liittyvää, pidittekö kultaryntäyksestä(?)... No joo tossa oli vaan 3 esimerkkiä mutta, kyllä te keksitte kirjoiteltavaa! :) Mä pidin kultaryntäyksestä paaaaljon! :D Katokaa myös viimeinen sivu koska siellä voi olla jotain yllätyksiä

Kerhoon liityt kirjoittamalla tänne... jotain!

PS Jos jonkun mielestä tää kerho tuntuu tutulta niin tein aikasemmin kultakerhon joka on nyt menneen talven lumia! :)

Kirjoitelkaa!

PPS Anna Abreu on ihana!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Itselläni on monen monta Aku Ankan taskukirjaa ja numero 1 löytyy myös. Ensinmäinen oma taskukirjani on Silmät Selässä nro.310.

Sittemmin taskareita on kertynyt laajemmalta alueelta. Ja sori tuo ''Anna Abreu on ihana'' juttu mutta se on totta!

Vierailija

Minulla ei ole kamalan paljon taskukirjoja, mutta ajattelin alkaa kerätä niitä säännöllisesti. Kultaryntäys oli ihan kiva, minulla on kai 3. mitali.

Vierailija

Valloittaja kirjoitti:Minulla on kulta-ryntäyksestä 5 mitali.

Minulla ei ole minkään laista kultaryntäys mitalia!:s

Vierailija

Kultaryntäys oli tosi kiva, itse en ollut silloin vielä rekisteröitynyt tänne, mutta kävin silti näillä sivuilla. Toivottavasti tulee uusi kultaryntäyksen kaltainen kisa.:)

Vierailija

Mulla on hyllyssä 134 taskukirjaa, 77 Roope-setää, 14 Teemanumeroa, 6 Aku Ankan parhaat kirjoja, kaikki Ankkatekijät ja Ankalliskirjastot, kolme Don Rosan parhaat-sarjaa, Akkari on tullut yhdeksän vuotta sekä Äitin ja Iskän vanhat Akkarit, kuusi Satasivuista ja kuusi Jumboa, yhdeksän Ankkalinna-kovakantista sekä vuosien 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965 ja 1966 Näkkärit (meinaan näköispainokset). Siinä Ankkakokoelmani.

Vierailija

Mc skeptik II kirjoitti:

Valloittaja kirjoitti:Minulla on kulta-ryntäyksestä 5 mitali.

Minulla ei ole minkään laista kultaryntäys mitalia!:s

niimpä :D:)

Vierailija

Pidän hahmosta nimeltä Puhuva Koira. Sarjiskokoelmaani kuuluu noin 90 taskukirjaa, 500 lehteä ja 30-40 muuta julkaisua. Kyllä, pidin kultaryntäyksestä ja sain 4. mitalin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat