Oletko nimennyt lemmikkejäsi Aku Ankan hahmojen mukaan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse en vielä, mutta saan tänään kolme gerbiiliä kolme viikkoa sitten kuolleen hamsun tilalle ja saatan ristitä yhden Mikiksi.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ai että antaisin lemmikilleni nimeksi Aku? Mitä järkeä nut siinäkin olisi? Jos et tiedä mikä lemmikkini on, katso profiilistani. ;)

Vierailija

kynsilaukka2 kirjoitti:Itse en vielä, mutta saan tänään kolme gerbiiliä kolme viikkoa sitten kuolleen hamsun tilalle ja saatan ristitä yhden Mikiksi.[/lainausHyvä idea itselläni ei ole ankkalinnalaisen nimistä lemmikkiä.

Vierailija

Minulla ei ole ainuttakaan lemmikkiä, ja luulen, että jos joskus saisin, nimet voisivat olla jotakin aivan muuta.

Vierailija

aaro hanhi kirjoitti:Ei mutta tiedät että mulla on lemmikki jos klikkaat nimeäni en kerro nimeä koska se on niin naurettava.

onko se jouko? matti? Erkki? kyllikki? Ensio? Rauski?

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:En ole, kun en omista lemmikkiä enkä tule pitkään aikaan omistamaan. Koskaan en ole edes lemmikkiä omistanut.

Sama homma.

Vierailija

Olenko minä muka ruma? kirjoitti:No minun naapurillani, joka on samalla kaveri eli Akukingillä on kani nimeltä Lupu ja kissa Iines, joten he ovat ainakin Aku Ankka hahmoista nimettyjä. Ai niin serkullani on Aku -niminen koira ja Mikki -niminen kilpikonna, joten nekin ovat. Itselläni ei edes ole lemmikkejä.

Olet oikeassa minun osaltani, Olenko minä muka ruma?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat