Jee onneni jatkuu ette usko tätäkään rakkaat ankistit että.....

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

......kun kävin myyrmannissa niin menin kirjakauppaan siellä oli ankallis kirjastot 1 ja 3 tarjouksessa 15€ ja ankantekijät 5 oli myös 15€ tarjouksessa niin siellä oli vaan yks ankantekijät 5 niin että miettikääpä oikeaa hintaa ehkä kerron sen oikeen hinnan.

Sivut

Kommentit (25)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

MeriH kirjoitti:Onnee sulle!!!!!

MeriH, näitä vanhoja topiceita ei sitten ole kovin hyvä nostella, varsinkaan, jos ei ole mitään sanottavaa. Tuo "Onnee sulle!!!!"-kommentti ei ole kovinkaan tarpeellinen, saati sitten ajankohtainen. Tuollaiset kommentit voi hyvin jättää tekemättä, sillä kukaan ei hyödy tuosta pätkän vertaa. Harvoja, saati sitten ketään varmaan kiinnostaa se, etä onnittelet häntä 5 kuukautta sen jälkeen sanomatta mitään sen kummoisempaa. Eli siis, älä enää nostele tällaisia topiceita, jotka eivät ole kovin asiallisia, tuo otsikkokin kun on hieman.. :P

Vierailija

Joo sain kerran divarista ankalliskirjasto ykkösen KYMPILLÄ no ei mitään ihmeellistä mutta kun tuo ankantekijät 5 oli eka ankantekijät kirjani.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Mä löysin divarista jonku Aku Ankan jouluyllätys kirjan joka maksoi vain 3€! Ostin tietysti oikopäätä. :)

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Kun minä annoin kopioita kopiokeneella kaverilleni Rosan kansikuvista ja Barksin öljyväritöistä sun muista niin sain Roope-setä -lehden numerot 1, 2 ja 4.

Vierailija

jokkemies kirjoitti:oho aaro hanhi aika hyvä löytö noin vanha roope-setä lehti ja halpa olikse hyvä kuntonen?

Ei kauheen mutku suoristin sitä niin vähän parempi kuntonen on.

Vierailija

En nyt osaa sanoo olisko toi mahtava löytö mut onnee silti kun olisin varmaan ittekin ostanut sen pakkauksen. Mut mun suurin löytö on ehkä ensimmäinen ja toinen Roope-setä lehti ja kummatkin maksoi vain euron kappale.

Vierailija

En ole Ankantekiöistä noin hyviä löytöjä tehnyt, mutta muitsa esim. taskareista on tullut suurnmoisia löytöjä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat