Uudemmat Aku Ankan nettisivujen keskustelut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siis uudemmat Aku Ankan nettisivujen keskustelut.

Kaikki muut paikat on jo vaihtanu uudempiin joissa on tietty kuva että uusia viestejä,ei uusia viestejä,alue lukittu(uusi juttu voisi olla se,että Aku Ankan nettisivujen henkilökunta voisi lukita tietyt aiheet)ja aihe lukittu mutta siellä on uusia viestejä(se siis lukittu sen jälkeen kun joku on kirjoittanut sinne).Niin. :)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Juu ymmärsin ja minulla tuli heti mieleen Travianin foorumit. Taidat pelata sitä vai mitä? No minä pelasin, mutta lopetin pari viikkoa sitten. No enpä tiedä tuosta järjestelmästä... No siinä on hyviä puolia sekä pari huonoa...

Vierailija

Juuri sitä. Eli, että jos tulee turha keskustelu niin se lukitaan, ettei sinne pysty kirjoittamaan, mutta sen pystyy lukemaan.

Vierailija

En ole huomannut keskusteluja, joihin olisi pitänyt laittaa "lukko".

Siis ellei spämmi-ketjuja lasketa. Ja krackerit "purkaisivat" lukon, häiritäkseen sivuja. Eli "lukoissa" on myös haittapuolia.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Itse olen bongannut reilusti yli kymmenen lukitusken ansaitsevaa topiccia. Ja niitä on varmasti paljon enemmänkin.

Lukitusta ei voi "purkaa" kuin moderaattori tai admin, joten sillä ei ole haittapuolia. On parempi lukita aihe kuin poistaa se suoraan. Eli itse en löytäisi lukkoamisessa haittapuolia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat