onko kukaan ostanut...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

siis onko kukaan ostanut aku ankka-jäätelön alennuksella ABC-myymälästä kupongilla, joka tuli kerran aku ankka-lehden mukana???

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Ostin yhden ja ilman kuponkeja, halusin vain Akunpään, jota voi käyttää muulloinkin, jos tahtoo.Sinänsä aika kallis, mutta keräilyarvoa kohta koko Ankanpäällä..:D

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

En oo ostanut ABC:stä mutta Teneriffalta olen ostanut Pluto, Aku, Mikki ja Iines jäätelö mukeja. Olen myös ostanut sieltä sen Monsterit Oy:n ison karvaveikon naaman joka on se muki ja sen sisällä on sitte jätskii.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

susanna.tikka kirjoitti:siis onko kukaan ostanut aku ankka-jäätelön alennuksella ABC-myymälästä kupongilla, joka tuli kerran aku ankka-lehden mukana???

Ostin niitä kaksi.

Vierailija

Olen ostanut. Ja periaatteessa ainakin otsikon mukaan tänne voisivat kirjoittaa kaikki, siitä mitä kukakin on ostanut.Elikkä oikeastaan ei haittaa vaikka ama ´5 laittoi uuden ostokohteen. Sivustot tukkeutuvat jos joka ostokohteesta tehdään uusi topic.Esim. Oletko ostanut aku ankka jäätelön, Oletko ostanut aku ankka kirjan....ym.

Vierailija

ama5 kirjoitti:Onko kukaan ostanut mini-taskareita?

voisit kyllä tehdä oman keskustelun, pikku ama5, kiiitooos. mutta eniten inhoan keskusteluissa matkimisen jälkeen sellaista, että jonkun toisen keskustelussa vaihdetaan puheenaihetta!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat