Kenen mielestä Bernado...?

Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

...On huono piirtäjä? Ainakin minun mielestäni. Saatte luetella myös Top 5 huonoimmat piirtäjät. Huom! Perustelkaa, jos osaatte!

Tässä minun "Top 5"

1. Bernando (Pystynokat ja huolimaton jälki)

2. Jim flecter (Huonot Ankat)

3. Giusseppe faciotto (Tylsä jälki ja huonot ankat)

4. Noel van horn (Huolimaton jälki)

5. William van horn (Ei silmäkiiltoa, Ankoilla on vain musta aukko suussa eikä lainkaan kieltä ja piirtää liian pehmeästi)

Onhan niitä muitakin huonoja.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Kommentit (29)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Täällä voi myös keskustella Bernadon piirrostyylistä.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Huoh. Tästä Bernandosta on keskusteltu jo n. 25 keskustelussa. Pyytäisin hartaasti, että lakkaisitte tekemästä uusia keskusteluja Bernandosta.

Vierailija

Maailmassa ei ole yhtä ainuttakaan ns. surkeata Ankka- piirtäjää, kaikilla on oma piirostyylinsä yms. On turha solvata ammattipiirtäjiä ollenkaan.

Vierailija

Lainaus:
:Kenen mielestä Bernado...?

Mr Roope Ankka - 20.10.09 08:38 (ID 364296) Maailmassa ei ole yhtä ainuttakaan ns. surkeata Ankka- piirtäjää, kaikilla on oma piirostyylinsä yms. On turha solvata ammattipiirtäjiä ollenkaan.

Oikeassa olet. Tosin joidenkin piirrosjäki ei miellytä minua, henkilökohtaisesti. Esimerkkinä ehkä juuri Bernardó. Mutta se on minun mielipiteeni.

Vierailija

1.Bernado

2.William van Horn

3.Noel van Horn

Siinä on vain Top3 koska en keksinyt enenpää huonoja tähän hätään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat