Koska aloit lukea/tilata Aku Ankkaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minubn isäni luki sitä minulle kun olin pieni. Sitten lopetimme sen tilaamisen. Kun kasvoin vahemmaksi aloimme taas tilaamaan sitä. Ja tässä sitä ollaan.

Kommentit (13)

Vierailija

Meidän on tilannut aku ankkaa koko ikänsä! Sitten tilaus lopetettiin iskän nimellä vuonna 1994 ja tilattiin mun isosiskolle. Kun mä synnyin vuonna 1996 Tilattiin aku edelleen isosiskon nimellä... nyt meille on tilattu akua 54 vuotta!! Kun opin lukemaan akusta tuli ykkönen.. nyt vasta 12 vuotiaana alan arvostaa aku enenmmän ja enemmän..

Vierailija

Minun isommat sisarukset luki sitä kun olin pieni ja itse katsoin kuvia. Mutta kun itse ensimmäisellä luokalla opin lukemaan niin hurahdin Akkareihin täysin!

Vierailija

Joskus 70-luvulla on alettu tilaamaan vanhemmille ja perheeseen lapsille sitten myöhemmin joskus 1997-vuonna! :)

Vierailija

Sitä alettiin tilaamaan jo ennen ku mä synnyin. Ekaks sitä tilattiin mun isän nimellä mut sit ku mut sisko oli tarpeeks vanha nii sit sitä alttiin tilata sen nimellä ja niin tehään vieläki.

Vierailija

me tilattiin sitä joskus 1995 mut lopetettiin se ja alotettiin uestaan vuonna 2000 ja nyt oon tämmönen ankkatietäjä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat