Mikä on teidän paras löytönne?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis ootekko ikinä löytäneet jotakin esimerkiksi harvinasta Akkaria, taskaria, tms. halvalla? Itelläni on ehkä se, että löysin kirjaston poistomyynnistä todella hyväkuntoisen näköispanoksen Aku Ankan vuosikerrasta -54 vain 50 sentillä. Ja eilen löysin divarista Roope-sedän b-numeron Kääpiöintiaanit myös 50 sentillä!

Kommentit (12)

Vierailija

16 taskari ja makso1€ puijon divarita kuopiosta sieltä löytää vaikka kaikki taskarit vuodelta 2007.Mummolassa on monen metrin pitunen jono taskareita.Ja vanhoja akkareita en nyt ole löytänyt.Ja hiihtolomalla saatan ostella joitain taskareita tai akkareita.

Vierailija

Roope-setä lehdet 1,2,5,6,8 ja 9 yhteishintaan 4 euroa. oon sitten myös löytänyt Aku Ankka-lehden nro: 12A vuodelta 1956. Ja sit yks minkä vois mainii on vuoden 1959 Jouluparaati 7 eurol.

Vierailija

En ole löytänyt mitään suuria löytöjä, olin kuitenkin tyytyväinen kun sain 1991 vuoden kaikki lehdet tosi hyvä kuntoisina 6 eurolla.

Vierailija

Minun paras löytöni on ehdottomasti Aku Ankan Aarrearkku, Sompailut ja Toivesarjat yhdessä paketissa 20€!!! Ja viel just äske 2 päivää sitten ostin kirpparilta alkuperäis-painoksen Akkareist 9b/52, 9c/56 ja 10b/56 eli Lumikki ja seitsemän kääpiötä, Davy Crokcett ja Roope-setä ja hupsu professori hintaan 1€!! Olihan ne aik huonossa kunnossa mut lukukelposia. Voin vielä mainita AA 11c/54 eli ´´Vahva-Jussin´´ jonka sain Vaarilta ilmaiseksi osana syntymäpäivälahjaani. Samalla sain Akkarin vuosikerrat 1997-2001.

Vierailija

ss kirjoitti:

ss kirjoitti:60-luvun lamppu (arvo 80€)

siis akulamppu

anteeksi triplapostaus.

lisäisin vain että se lamppu makso 1€

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat