Monta kovakantista teillä on.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minulla on viisi niitä ja yksi niistä on ihan surkee se on aku ankan joulu.

Sivut

Kommentit (46)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Salwer1st/ kirjoitti:

jokkemies kirjoitti:7

Jahas. Jos yhden sanan viestit ovat kiellettyjä niin ýhden numeron viestit kai ovat ehdottomasti kiellettyjä.

Anteeksi tämä tuplapostaus, mutta sama koskee myös akkarifani99:ä ja karhukoppla 176:ta.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Nyt minun on aika hankala alkaa luettelemaan, koska kirjahyllyni on tyhjätty, koska minulle laitetaan uudet tapetit.<br />

<br />

Ps. Älkää sekoittako minua tuohon Mac Duckyyn. eli akkarifani99:n.

Ei sekoiteta: ainakaan minä, koska kyllä sen huomaa katsomattakin kirjoittiko viestin sinä Mac Ducky vai se ihmeen hiippari :@ Koska sinulla on ollut yleensä aina asiallisia viestejä ja olet muutenkin järkevä ankisti :)

Vierailija

Mul on Me Tupu, Hupu ja Lupu, Minä Roope-setä, Minä Aku Ankka, Aku Ankan Riippuliito, Aku Ankan Lemmenkutsu, Aku Ankan Näköispainokset 1951-1952, 1953, 1954, 1955, 1956, 1957, 1958 ja 1959, Ankantekijät 1 ja 6, Aku Ankan Juhlasarjat 1,2,3,4,5,6,7 ja 8. Eli Yhteensä on ainakin 23 ellei unohtunut jotain mitä en löytänyt.

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Mulla 10 kovakantista: Kadonneen Kirjaston vartijat, Sammon Salaisuus, Kymmenen Avataran Aarre, Musta Ritari, Roope Ankan Elämä ja Teot 1&#38;2,<br />

Kummajaisia ja Kuu-Ukkoja, Kapteeni Ankan Urotyöt, Ankkojen Kulta, Aku Ankka Extra 1-8.

Lisäyksenä vielä Kolme Rohkeaa miestä. Ostan nykyään kovakantisia aika paljon joten rahat alkaa kohta loppuun. Onneks on rippijuhlat niin saa lisää rahaa.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Nyt minun on aika hankala alkaa luettelemaan, koska kirjahyllyni on tyhjätty, koska minulle laitetaan uudet tapetit.<br />

<br />

Ps. Älkää sekoittako minua tuohon Mac Duckyyn. eli akkarifani99:n.

Hyvä kun sanoit, en huomannutkaan sitä äsken. Minulla on kovakantisia vain vaivaiset kahdeksan kappaletta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat