Mitä mieltä ootte, pitäskö olla enemmän Iineksestä ja tytöistä kertovia tarinoita Aku ankkassa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä ootte, pitäskö olla enemmän Iineksestä ja tytöistä kertovia tarinoita Aku Ankassa. Vaikka sellanen sarjis jonka nimi on Ankka neidot. :D

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Iines 313 kirjoitti:Mitä mieltä ootte, pitäskö olla enemmän Iineksestä ja tytöistä kertovia tarinoita Aku Ankassa. Vaikka sellanen sarjis jonka nimi on Ankka neidot. :D

On olemassa lehti nimeltä iines, ellet ole sattunut huomaamaan

Vierailija

ei minusta. Itse luen iinestä sen takia että saan lukea enemmän iineksestä ja muista naisista. Aku ankkaan ei siksi tarvitse enemmän naisista kertovia tarinoita.

Vierailija

Klondyke konkari kirjoitti:

Iines 313 kirjoitti:Mitä mieltä ootte, pitäskö olla enemmän Iineksestä ja tytöistä kertovia tarinoita Aku Ankassa. Vaikka sellanen sarjis jonka nimi on Ankka neidot. :D

Tiedän, ja on Iines pokkareita, jos et sattunu tietämään.

Vierailija

Iines 313 kirjoitti:

Klondyke konkari kirjoitti:

Tiedän, ja on Iines pokkareita, jos et sattunu tietämään.

Vierailija

SIRU05 kirjoitti:

Tommi97 kirjoitti:

nightwish kirjoitti:Mun mielestä niitä pitäis olla paljon enemmän.

Minusta ei.

Mun mielestä pitäis

Musta totta vie, pitäis!

Vierailija

minun mielestä voisi olla enemmän sellaisia missä on mikki aku ja hessu. tai sellaisia tarinoita jossa olisi paljon ankkalinnan tuttuja

asukkaita

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat