kuinka kauan menee?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

en tiiä

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:

akkarifani99 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

akkarifani99 kirjoitti:en tiiä

Taputukset todelle mahtavalle vastaukselle! No minulla kesti tilata Ankantekijät 1 kirja 1 viikon.

älä ********

Jaahas, että käytät tuollaista kielenkäyttöä? Ei uskoisi, että olet muka 13-vuotias...

no voi voi sit vaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

akkarifani99 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

Taputukset todelle mahtavalle vastaukselle! No minulla kesti tilata Ankantekijät 1 kirja 1 viikon.

älä ********

Jaahas, että käytät tuollaista kielenkäyttöä? Ei uskoisi, että olet muka 13-vuotias...

Vierailija

Tilasin Ankalliskirjaston numerot 3 ja 6 ja niissä meni tasan kuusi päivää. Se on siinä viikossa, kuten muutkin ovat maininneet. Mutta riippuuhan se toki myös olinpaikasta, ei se esimerkiksi Enontekiölle parissa päivässä ilmesty.

Vierailija

Viiru kirjoitti:Kun tilasin muutaman akkarikansion, meni muistaakseni viikko. Ehkä parikin.<br />

<p />

Mac Ducky kirjoitti:

akkarifani99 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

älä ********

<br />

Minusta yleensä tuon ikäiset juuri käyttävät tuollaista kieltä, ainakin kadulla kulkiessa : ))

Öhöm! Kuinkas monta kertaa olet huomannut minun puhuneen noin? En ole ihan 13, mutta ero on vähäinen.

Vierailija

Kun tilasin muutaman akkarikansion, meni muistaakseni viikko. Ehkä parikin.

Mac Ducky kirjoitti:

akkarifani99 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

älä ********

Minusta yleensä tuon ikäiset juuri käyttävät tuollaista kieltä, ainakin kadulla kulkiessa : ))

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

akkarifani99 kirjoitti:no voi voi sit vaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Erittäin omaperäinen vastaus.. Enhän kuullut tuota ala-asteajoillani kuin kymmenisen kertaa päivässä.

Toimitusajasta sen verran, että tuskin ne älyttömiä ovat. Luulisi sen tiedon jossain siellä näkyvän. Eri asia on, kun olen tilaamassa Briteistä kenkiä. Postaritkin, mokomat, ovat kamalan hintaisia.

Vierailija

Viiru kirjoitti:Kun tilasin muutaman akkarikansion, meni muistaakseni viikko. Ehkä parikin.<br />

<p />

Mac Ducky kirjoitti:

akkarifani99 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

älä ********

<br />

Sivistyksen merkkejä saa olla ja pitää kurissa ainaki täällä..

Vierailija

Aivan, täällä voisi yrittää puhua järkevästi ja näin.

Hölötelkää mitä haluute sitten yksityiselämäs, mutta ei täällä mieluusti.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Viiru kirjoitti:Kun tilasin muutaman akkarikansion, meni muistaakseni viikko. Ehkä parikin.&lt;br /&gt;<br />

&lt;p /&gt;<br />

Mac Ducky kirjoitti:

akkarifani99 kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

älä ********

&lt;br /&gt;<br />

<p />

Öhöm! Kuinkas monta kertaa olet huomannut minun puhuneen noin? En ole ihan 13, mutta ero on vähäinen.

Minä olen 13-vuotias ja kyllä mun luokalla ainakin aika moni kiroilee, minä en, varsinkaan täällä.

Vierailija

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat