Akupediassako huijari?

Vierailija

Vaikka näitäkin keskusteluja on, mutta kyseessä ei olekkaan peleissä oleva krackeri vaan Akupediassa oleva huijari tai oikeastaan mega postari. Niin asiaan. Oletteko ihmetelleet kuka ihme tuo hylkeenpoikanen on Ahkerimmat kirjoittajat listalla ja miten hän on noussut sinne niin nopeasti? Syyn taidan tietää. Kun katsoo hänen profiiliinsa niin "viimeisimmät Akupedia lisäykset" jutussa lukee pelkästään Karhupennut, Karhunpennut (ja sitä rataa...) elihän melko varmasti rämpyttää tallennus nappullaa satoja kertoja ja sieltä ovat tallennukset kertyneet. Jo viime viikolla huomasin hänessä jotain hämärää, kun hänellä luki "viimeisimmät Akupedia lisäykset" jutussa pelkästään jostain taskarista...

Kommentit (8)

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Vaikka näitäkin keskusteluja on, mutta kyseessä ei olekkaan peleissä oleva krackeri vaan Akupediassa oleva huijari tai oikeastaan mega postari. Niin asiaan. Oletteko ihmetelleet kuka ihme tuo hylkeenpoikanen on Ahkerimmat kirjoittajat listalla ja miten hän on noussut sinne niin nopeasti? Syyn taidan tietää. Kun katsoo hänen profiiliinsa niin "viimeisimmät Akupedia lisäykset" jutussa lukee pelkästään Karhupennut, Karhunpennut (ja sitä rataa...) elihän melko varmasti rämpyttää tallennus nappullaa satoja kertoja ja sieltä ovat tallennukset kertyneet. Jo viime viikolla huomasin hänessä jotain hämärää, kun hänellä luki "viimeisimmät Akupedia lisäykset" jutussa pelkästään jostain taskarista...

Minäkin huomasin hänessä hämärää kyselyt & visailut foorumissa kun teki visoja missä hänen piti itse tehdä kysymykset eikä sitten tehnytkään!:^)

Vierailija

Hämärää on myös se,että jos hylkeenpoikanen on tehnyt keskustelun,niin foorumin etusivulla lukee:1234567890.Se on kummallista.Ainakin minun koneellani.Onko muiden koneissa?terv.Remy23

Vierailija

Remy23 kirjoitti:Hämärää on myös se,että jos hylkeenpoikanen on tehnyt keskustelun,niin foorumin etusivulla lukee:1234567890.Se on kummallista.Ainakin minun koneellani.Onko muiden koneissa?terv.Remy23

Tiedämme kyllä että olet Remy23 ilman että pistät jokaiseen viestiisi terv.Remy23

Vierailija

joo siellä on se hylkeenpoikanen. ja huomasin että joku oli ohittanut mut ahkerissa kirjoittajissa. taisi olla gare. hyvä gare!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat