Bernando parantanut piirtotyyliään?!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Uusimassa aku ankassa huomasin,ettei Berandon tyylissä ollut kovin paljoa valittamista...(ainakaan minun mielestä)Ketkä ovat samaa mieltä....;)

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

mac_ducky kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:Bernadón tyyli on siksi surkea, koska hän ei vain yksin kertaisesti osaa piirtää ihmisiä. Kaikki ovat läskejä.

Aivan

Minun mielestäni Bernadó päin vastoin piirtää hahmot liian laihoiksi.

Vierailija

Oli kyllä parempaa jälkeä! Positiivinen yllätys. :) Tarinasta en sitemmin paljon pitänyt, mutta menihän se muiden mukana.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Paljon parempaa oikein hämmästyin, kun vertaa aiempiin sarjoihin, tuota "viitsi jo lukeakin". Silti parantamisen varaa on, mutta eihän kaikkien tarvi olla samanlaisia piirtäjiä toki, erilaisuus on rikkaus. Jos Bernando jatkaa tuolla tyylillä niin on se selvästi parempaa, kuin edelliset.

Mutta aika omalaatuinen tyyli jokatapauksessa, joku vähän mättää edelleen, ilmeet ja vartalonmuodot, ja päänpyöreys jotenkin ei oikein ole parasta osaamista sekä yksi on vielä nuo nokat on jotenkin joissain ruuuduissa huonoja.

No enpä tiedä en käy haukkumaankaan, mutta toivomisen varaa on jonkun verran, mutta niin on toistenkin piirtämisessä parantamista.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Juu, Bernadón tyyli oli kyllä parantunut. Tarinasta en liiemmin pitänyt käsikirjoituksen vuoksi. Olisin halunnut nähdä Ankanpoikien edesottamuksia tylsällä leirillä eikä mitään pankkiryöstön estämistä. Bernadón tyylissä on yhä valittamista.

Vierailija

Bernadón tyyli on siksi surkea, koska hän ei vain yksin kertaisesti osaa piirtää ihmisiä. Kaikki ovat läskejä.

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Bernadón tyyli on siksi surkea, koska hän ei vain yksin kertaisesti osaa piirtää ihmisiä. Kaikki ovat läskejä.

Aivan

Vierailija

No onhan se parantunut mutta itse käsikirjoitus ei ollut hyvä, enkä muutenkaan niin hirmuisesti siitä ole koskaan pitänyt..

Vierailija

Miksi Bernando sitten olisi Disneyllä piirtämässä, jos hän tekisi niin huonoja piirrustuksia, hä?Se on TYYLI.Kaikkia ei voi miellyttää, mutta hän on ammattipiirtäjä, ja käynyt varmasti monen monta sarjakuvantekokurssia.Osaisitteko sitten muka itse piirtää paremmin?Mutta en minä ainakaan huomaa mitään uutta Bernandon tyylissä.Minun mielestäni se näyttää enemmän Brancan tyyliltä, mutta makunsa kullakin.Käsikirjoitus tuntui kylläkin liian tutulta.Olen nähnyt myös eräässä sarjakuvassa Akun uskomattomuuden, ettei se ole mitään näyttelyä, jne.Aivan liian tavallinen juoni.Mutta on aivan normaalia että piirtäjät kehittyvät.Jos katsot 7 vuotta vanhoja piirrustuksiasi, huomaatko eroa?Jep, eli kaikki taiteilijat kehittyvät.Useimmiten parempaan suuntaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat