minitaskari 4

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minkä arvosanan antaisit minitaskari 4 kansikuvalle vaikka se ei ole vielä ilmestynyt?

Kommentit (15)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Minitaskari 4 kansikuva on tosi hieno. Keltainen tausta ja Keltainen kuuluu myös lempiväriini! Vielä jokin aika sitten eräs nimeltä mainitsematon henkilö väitti että se olisi omistettu Mikki Hiirelle!

Vierailija

Mikä sen nelosen nimi on? Mä oon kuullu jostain et se on taas "Akunumero" Onko se totta? Niin, ja millainen se kansi on, kun en ole vielä nähnyt sitä?

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Minitaskari 4 kansikuva on tosi hieno. Keltainen tausta ja Keltainen kuuluu myös lempiväriini! Vielä jokin aika sitten eräs nimeltä mainitsematon henkilö väitti että se olisi omistettu Mikki Hiirelle!

Niinpä väitti kun vertas Ruotsin tilanteeseen, sanoinkin sillo et epäilen.

Vierailija

Minun mielestä olisi saanut olla joku muu kuin Aku päähenkilö, kansi ei mikään erityinen, ihan ok. Nimi on muistaakseni Kuvassa Aku.

Vierailija

adz kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:Minitaskari 4 kansikuva on tosi hieno. Keltainen tausta ja Keltainen kuuluu myös lempiväriini! Vielä jokin aika sitten eräs nimeltä mainitsematon henkilö väitti että se olisi omistettu Mikki Hiirelle!

Niinpä väitti kun vertas Ruotsin tilanteeseen, sanoinkin sillo et epäilen.

Se nimeltä mainitsematon henkilö taisi olla Lohis, hän väitti että minitaskari 4 oli tosiaankin omistettu Mikki Hiirelle, ja jopa vielä minun tekemässäni keskustelussa, sen aiheen otsikko oli "kenellä on jo minitaskari 3", se olikin vähän asiaton viesti.

V.i.c.a.r.-fani kirjoitti:niin väitti. oli varmaan kattonut väärin

Niin,mutta eihän sille voi mitään jos kattoo väärin. Minusta Mini-taskari 4:sen kansikuva on tosi hieno:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat