Koskakohan tulee Akkarin mukana Lukujärjestys? Ja kun on tullut aiotko käyttää sitä?

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Eli koskakohan tulee se Lukujärjestys? Jännittää minkälainen lukkari oikein tulee.

Sivut

Kommentit (21)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mulla on seinällä (päällekkäin, laiska mokoma kun olen) vitoselta asti kaikki Akkari-lukkarit (ihana sana : D), eli viisikös noita nyt on. Oli minkälainen hyvänsä, niin kyllä se seinälle päätyy. Päälle vaan joutuu aina tekemään uusia taulukkoja, kun ennen oli tuo neljäjaksojärjestelmä ja nyt muuttuu kursseiksi. Mutta monia lukkareita tulee kuitenkin yhden vuoden aikana.

Vierailija

Käytän nitä yleensä.. paitsi viimme vuonna kun löysin yhden vanhemman lukkarin jostain vanhasta akusta niin otin sen, joten valitsen nyt otanko uuden lukkarin vai viimmevuoden oman..

Vierailija

Tietty käytän jos tulee! Olispa vaikka Vicarin piirtämä.....mutta sehän sitten näkee. Voisin laittaa sen johonkin koulussa....koulu päivien iloksi, mutta jos en saa sitä ängettyä siellä mihinkään niin tänne kotiin se laitan.

Vierailija

Veikkaan että se ilmestyy joku viikko ennen koulun alkua,

niin taisi olla viime vuonnakin

Itse aion käyttää kyseistä lukujärjestystä koko seuraavan lukuvuoden ajan

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Käytän toki. Jos Akkarista saa julisteen (Kuten Roope korostaisi) ILMAISEKSI niin kai sitä kannattaa käyttää.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Voi sitä varmaankin käyttää, vaikka en kamalasti pidä Miltonin tyylistä. Meilläkin on viisijaksojärjestelmä, eli viisi lukkaria per lukuvuosi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat