profiilikuva

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kenen profiilikuva on parhain?

Sivut

Kommentit (40)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Omani sopii valikoimasta parhaiten minulle, mutten tiedä, onko se paras. Esimerkiksi Kaljakorilla, Mac Duckylla, Duke Duckilla, ankka313:lla, Mc skeptik II:lla, Sami-96:lla ja ipu99:llä on heille mielestäni oikein sopivat avat. (Vince, tykkäsin enemmän edellisestä avastasi. Asiahan ei minulle kuulu, mutta sanoinpahan vain.)

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Omani sopii valikoimasta parhaiten minulle, mutten tiedä, onko se paras. Esimerkiksi Kaljakorilla, Mac Duckylla, Duke Duckilla, ankka313:lla, Mc skeptik II:lla, Sami-96:lla ja ipu99:llä on heille mielestäni oikein sopivat avat. (Vince, tykkäsin enemmän edellisestä avastasi. Asiahan ei minulle kuulu, mutta sanoinpahan vain.)

Hyvä kun kuvani on muidenkin kuin itseni mielestä hyvä,kiitos _wonderlust_!!!

Vierailija

Paras profiilikuvako? Omani tietenkin! (hahaha) :D Siksi valitsin sen. Toinen kuva josta pidän on se R.K.S:än mutta en viittinyt sitä ottaa kun en halunnut matkia.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mc skeptik II kirjoitti:Hyvä kun kuvani on muidenkin kuin itseni mielestä hyvä,kiitos _wonderlust_!!!

Eipä kestä, eipä kestä.. Että mä inhoan noita hymiöitä! Tunkevat tekstin väliin, enkä mä koskaan muista laittaa väliä kaksoispisteen jälkeen. Kyrsii...

Vierailija

cAkkU kirjoitti:Paras profiilikuvako? Omani tietenkin! (hahaha) :D Siksi valitsin sen. Toinen kuva josta pidän on se R.K.S:än mutta en viittinyt sitä ottaa kun en halunnut matkia.

Niin R.K.S:llä on todella hyvä kuva ja sama juttu sinulla cAkkU.

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:

Mc skeptik II kirjoitti:Hyvä kun kuvani on muidenkin kuin itseni mielestä hyvä,kiitos _wonderlust_!!!

Eipä kestä, eipä kestä.. Että mä inhoan noita hymiöitä! Tunkevat tekstin väliin, enkä mä koskaan muista laittaa väliä kaksoispisteen jälkeen. Kyrsii...

niinpä pitäisi olla eri menetelmä pistää hymiöitä esim ottaa hiirellä jostain niin sanotusta "laatikosta"(tarkoitan neliön muotoista aluetta joka on eri värillä kuin tausta)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat