Saat itse päättää!! Kumman luonnetta haluat muuttaa? Ja minälaiseksi?

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Hannu Hanhen vai Into Ankan?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mc skeptik II kirjoitti:Minun mielestä Hannu vois olla vähän ystävällisempi.:^)

Ja vähemmän omahyväinen.

Vierailija

Hannulle neuvo: Et menetä yhtään mitään, vaikka olisitkin ystävällinen ja muidenkin tarpeista välittävä. Päin vastoin silloin kaikki pitäisivät sinusta ja yllätys yllätys olisit edelleen yhtä onnekas kuin ennen tai kenties vieläkin onnekkaampi. Koppavaisuudella et voita mitään!!! :@

Vierailija

Hannun joskus haluais vähemmän ärsyttäväksi, mutta mikäs Hannu se sitten enää olisi? Paljon hauskempaa lukea ärsyttävästä Hannusta.

Vierailija

maiir kirjoitti:Hannun joskus haluais vähemmän ärsyttäväksi, mutta mikäs Hannu se sitten enää olisi? Paljon hauskempaa lukea ärsyttävästä Hannusta.

olen täysin samaa mieltä

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:En kummankaan. Molempien luonteet ovat hyvät vaikka Hannu onkin ärsyttävä, mutta muuten... Siinä ei vain olisi järkeä.

Olen samaa mieltä.

Vierailija

Allu94 kirjoitti:

Mc skeptik II kirjoitti:Minun mielestä Hannu vois olla vähän ystävällisempi.:^)

<br />

Ja vähemmän omahyväinen.

Mc skeptik II ja Allu94 olen kanssanne samaa mieltä. mä lähen nyt hyvää yötä ja kauniita unia

Vierailija

manui kirjoitti:

maiir kirjoitti:Hannun joskus haluais vähemmän ärsyttäväksi, mutta mikäs Hannu se sitten enää olisi? Paljon hauskempaa lukea ärsyttävästä Hannusta.

olen täysin samaa mieltä

niin minäkin ;););):):):):D:D:D

Vierailija

En kummankaan. Molempien luonteet ovat hyvät vaikka Hannu onkin ärsyttävä, mutta muuten... Siinä ei vain olisi järkeä.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mac Ducky kirjoitti:En kummankaan. Molempien luonteet ovat hyvät vaikka Hannu onkin ärsyttävä, mutta muuten... Siinä ei vain olisi järkeä.

Samat sanat, nykyiset luonteet on ihan hyvät.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Hanu sais olla vaatimattomampi. Häntä haluaisin muuttaa.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat